loading...

payamarketing

معرفی 13 مدل بهترین تلویزیون ایران همراه راهنمای خرید تلویزیون

بازدید : 68166
يکشنبه 27 شهريور 1401 زمان : 5:52

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی که قیمت مناسب دارند را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. باید توجه داشته باشید که برای خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت نیاز به بررسی و جستجو دارید.

هدف ما این است مواردی که در خرید تلویزیون خوش قیمت و با کیفیت مهم‌ تر است را به صورت خلاصه برایتان بگوییم. اکثر ما بخش زیادی از اوقات فراغت تلویزیون تماشا می كنيم، بنابراين بايد تصويری مناسب، دلخواه و دلنشين داشته باشيم و با انتخابی هوشمندانه اين لحظات را لذت بخش تر كنيم.

اهمیت قیمت تلویزیون (تلویزیون ارزان)

قیمت تلویزیون به عوامل زیادی مثل برند، اندازه و امکانات آن بستگی دارد. برای مثال تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سامسونگ در مقایسه با تلویزیون ال ای دی 49 اینچ برند ال‌جی قیمت متفاوتی دارد. این نوع تفاوت قیمت معمولا به علت وضوح تصویر (Resolution)، سیستم صوتی و امکانات جزئی‌تر مثل بلوتوث یا تعداد پورت USB در آن‌ها است.

بهترین برند تلویزیون

برندهای تلویزیون سامسونگ (Samsung) ، تلویزیون ال‌جی (LG)، تلویزیون سونی (Sony)، تلویزیون اپل (Apple)، تلویزیون پاناسونیک (Panasonic)، تلویزیون فیلیپس (Philips) ، همگی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون هستند و از بهترین تکنولوژی در ساخت تلویزیون‌های جدید خود استفاده می‌کنند. جدیدترین مدل‌های تلویزیون‌ این برندها، یعنی تلویزیون‌های منحنی (OLED) یا تلوزیون‌های بسیار نازک، دارای تصویری با کیفیت 4K هستند که وضوح بی‌نظیر و تفکیک رنگ چشمگیری دارند.

اما اگر دنبال تلویزیون ارزان و با کیفیت هستید برندهای شیائومی (mi یا Xiaomi)، دوو (Deawoo)، اسنوا (Snowa)، ایکس ویژن (X.Vision) هایسنس (Hisense)، شارپ (Sharp) و برندهایی از این قبیل، تلوزیون‌هایی با امکانات بالا و قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کنند.

خرید تلویزیون ارزان

بهترین فروشگاه برای خرید تلویزیون فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است که انواع تلویزیون را با قیمت روز برای فروش آنلاین عرضه می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا تلویزیون‌های مختلف را از نظر امکانات و قیمت، باهم مقایسه کنید. همینطور شما می‌توانید در مناسبت‌های گوناگون، تلویزیون‌ مورد نظر خود را از فروش ویژه، با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.

مشخصات تلویزیون خوب و با کیفیت

انواع کیفیت صفحه نمایش تلویزیون

رزولوشن چیست؟ و اعداد ارقامی که به هر یک از کیفیت های تصویر نسبت داده شده است به چه معناست؟ در سینمای دیجیتال وضوح تصویر را فقط بر مبنای پیکسل‌ های افقی بیان می‌کنند. در تلویزیون‌ ها درست برعکس، به‌ طور سنتی تعداد پیکسل‌ های عمودی معیار دسته‌ بندی تفکیک‌ پذیری (رزولوشن) است. علت این موضوع به خیلی قبل‌ تر و به زمان تلویزیون‌ های لامپی بر می‌گردد. پس ۱۰۸۰pوضوح عمودی یک تلویزیون است. تقریبا همه تلویزیون‌های HD نسبت تصویر ۱٫۷۸:۱ (همان ۱۶:۹ یا صفحه عریض) دارند. بنابراین دقت افقی آن‌ها ۱۹۲۰ پیکسل است (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰).

نرخ به روزرسانی تصویر (Refresh Rate)

نرخ به‌روزرسانی که با هرتز بیان می‌شود، نشان‌دهنده تعداد تغییر تصویر صفحه نمایش در یک ثانیه است. نرخ به‌روزرسانی استاندارد هم ۶۰ هرتز است، یعنی تلویزیون می‌تواند در هر ثانیه، ۶۰ فریم پشت سر هم را نمایش دهد. حال هرچند که ۶۰ هرتز زیاد به نظر می‌رسد، اما یک تلویزیون ۶۰ هرتز در نمایش تصاویر سریع، مثل صحنه‌های یک فیلم اکشن یا مسابقه اتومبیلرانی دچار مشکل شده و تصاویر آن کمی تار می‌شوند (مخصوصا در LCD HDTVها). بنابراین برای افزایش کیفیت، سازندگان نرخ به‌روزرسانی تصویر را به ۱۲۰ و حتی ۲۴۰ هرتز افزایش دادند.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هستید، دقت کنید تا نرخ به‌روزرسانی تصویر آن کمتر از ۱۲۰ هرتز نباشد. تلویزیون‌های ۶۰ هرتزی دیگر برای سال2019 به بعد مناسب نیستند.

ابعاد و اندازه تلویزیون

آیا این سوال برای شما هم پیش آمده وقتی که فروشنده می‌گویند این تلویزیون 49 اینچ است یعنی چه ؟

در جدول پایین اندازه تلویزیون های 24 اینچ تا 125 اینچ را برای شما قرار داده ایم. برای به دست اوردن ابعاد به این صورت عمل میکنید :

برای مثال ارتفاع: 57.7 اینچ و عرض : 104.3 اینچ، ابعاد تلویزیون 120 اینچ است. برای به دست اوردن اندازه سانتی متری و دقیق صفحه نمایش هر دو این اندازه ها را در 2.54 ضرب کنید.

نکته : یعنی هر اینچ برابر است با 2.54 سانتیمتر

ارتفاع تلویزیون 120 اینچی که 58.7 اینچ است را در 2.54 ضرب می کنیم میشود 149.098 سانتیمتر (58.7×2.54=149.098).

عرض تلویزیون 120 اینچ که 104.3×2.54 اینچ است را در 2.54 ضرب می کنیم میشود 264.922 سانتیمتر (104.3×2.54=264.922).

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اندازه های به دست امده تنها اندازه صفحه نمایش است. در هر تلویزیون باید اندازه قاب تلویزیون را هم مدنظر داشته باشید که بستگی به مارک و نوع تلویزیون متفاوت است.

تلویزیون LED یا LCD

تلویزیون LED (نامی که شرکتهای سامسونگ، توشیبا، فیلیپس و ال جی از آن استفاده کرده اند) همان تلویزیون LCD است که بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده می کند. البته این تلویزیون ها بطور 100 درصد LED نیستند و نباید این نام به آنها اطلاق شود. تلویزیون LED واقعی برای نمایشگرهای بزرگ در استادیوم ها و اهداف تجاری استفاده می شود.

تلویزیون LED فاقد پرتوهای مادون قرمز و فرابنفشی هستند که سایر صنایع روشنایی ایجاد می‌کنند برای همین تلویزیون LED به سلامت چشم و محیط آسیب نمی‌رسانند.

کارشناسان معتقدند استفاده لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های فلورسنت و … در تلویزیون LED مزایای بیشتری دارد و مزیت مهم آن برگشت‌پذیری به چرخه طبیعت است زیرا که در آنها به جای جیوه از عناصر دیگری مانند گالیوم و آرسنیک استفاده شده است.

برای اینکه دردسر جستجو و تحقیق در مورد خرید بهترین تلویزیون با توجه به بودجه شما برایتان ایجاد نشود، ما لیستی از بهترین های بازار ایران را برای شما آماده کرده ‌ایم. این تلویزیون ها پرفروشترین و رضایت بخش ترین تلویزیون هایی است که بر اساس نظر خریداران و کاربری و مشخصات تلویزیون ها جمع آوری شده است. پیشنهاد ما این است که این لیست را تا آخر مطالعه کنید تا ذهن شما نسبت به خرید تلویزیون خودتان بازتر شود.

توجه: ممکن است بعضی از محصولاتی که در ادامه معرفی کرده‌ایم در سایت فروشگاه “ناموجود” شده باشد

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال جی مدل 55SK79000GI از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت برند ال جی است که با سایز 55 اینچ تصویر را با کیفیت UHD به نمایش می‌گذارد و قابلیت‌های بهتر شدن کیفیت تصویر را داراست. این تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ است و مناسب فضاهای متوسط طراحی شده است. LG AI ThinQ یک نام تجاری که توسط LG Electronics در سال 2017 راه اندازی شده است، شامل محصولاتی است که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده اند. این نام تجاری در اصل برای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مانند یخچال و فریزر راه اندازی شد، اما امروزه این تکنولوژی در تلویزیون های ال جی هم به کار گرفته می‌شود.

کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K است و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را به کاربران ارائه بدهد. قابلیت پشتیبانی از google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این محصول است. بلندگوهای این مدل، 20 وات قدرت خروجی دارند. سیستم صوتی بلندگوها از استاندارد‌های Ultra Surround , DTS Digital Surround برخوردار است. این تلویزیون باعث می‌شود صدایی پرطنین در منزل شما پخش شود و هیجان فیلم را دوچندان می‌کند. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی رایج پشتیبانی می‌کند.

این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. برای پخش هرچه بهتر تصاویر دو پردازندهTrue Color Accuracy Pro و Ultra Luminance Pro هم به کمک شما می‌آید تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI به دو عدد پورت USB مجهز است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. همچنین چهار عدد پورت‌ HDMI برای این محصول تعبیه شده است. به‌ همراه این تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI سایز 55 اینچ یک عدد ریموت کنترل ارائه می‌شود. این تلویزیون یکی از خوش ساخت ترین کالاهای تولیدی کمپانی بزرگ ال جی می‌باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 سایز 55 اینچ

تلویزیون‌ ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برایی کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است.

در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 55 اینچی مناسب است.

پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 55NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند.

همچنین به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است.

این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: خمیده

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55NU7950 محصولی است که برای کاربران معمولی با سالن متوسط و نسبتا بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند که با اجرای محتوای ویدیویی با کیفیت 4K می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید. در کنار این کیفیت تصویر تصویر خوب، سیستم صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است که تماشای فیلم ها را لذت بخش تر کند. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود و پشتیبانی آن‌ها از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55NU7950 در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ تلویزیون، نوک‌مدادی تیره و نزدیک به مشکی است و بدنه تماماً فلزی طراحی شده است.

این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات مورد نیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. همچنین با استفاده از راه های ارتباطی WIFI و LAN می‌توانید تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و از قابلیت های آنلاین آن بهره ببرید. خروجی اپتیکالی که در این تلویزیون در نظر گرفته شده میتواند به سیستم های صوتی خانگی متصل شود و خریداران از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند.

سامسونگ 55NU7950 دارای سیستم عامل Smart Hub اختصاصی سامسونگ است که امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند و امکان جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ در آن میسر شده است. این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده، کاربران می‌توانند تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند. این تلویزیون با ساندبارها و میزهای منحنی، ترکیب بسیار جالبی ارائه می‌دهد که در دکوراسیون بسیار مفید و کاربردی است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: سه عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

اولین و مهم‌ترین موردی که در مقایسه‌ی انواع تلویزیون‌ها مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، کیفیت تصویر است. گفتنی‌ست تلویزیون سونی KD-55X7000G با کیفیت تصویر 4K خود را در جایگاه بسیار خوبی در این زمینه قرار داده است. یکی از فناوری‌های این تلویزیون، Dynamic Contrast Enhancer نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. دو فناوری دیگر هم با عناوین Motionflow XR 200 وLive Colour برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. استحکام این تلویزیون بسیار بالا می‌باشد. این مسئله در حالی‌ست که شاهد ظرافت و زیبایی خارق‌العاده‌ی آن هستیم. این به‌آن معناست که این ظرافت و کم بودن ضخامت دلیلی نشده است تا این تلویزیون از استحکام کافی‌ای برخوردار نباشد.

یکی از نقاط قوت این تلویزیون در راستای ارائه‌ی تصویری با کیفیت و به‌یادماندنی، استفاده از فناوری HDR می‌باشد. این فناوری با بخشیدن طیف‌های رنگی متنوع که در حدود یک میلیارد طیف رنگی می‌باشند، کمک شایانی به کیفیت تصاویر در حال پخش می‌کند. سیستم صوتی مدل KD-55X7000G توان خروجی 20 وات دارد. سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، DTS Digital Surround پشتیبانی می‌کند. مدل KD-55X7000G به درگاه‌های USB، HDMI و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ 50 اینچی سامسونگ 50NU7900 دارای کیفیت تصویر 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول بازی خانگی آنها از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 50 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 50 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد.

گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما که توسط گیرنده های داخلی قابل دریافت است به راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. جدای از این شما به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. در این تلویزیون دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است که فلش مموری و هارد اکسترنال خود را به آنها متصل کنید. سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم تعبیه شده است. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. پورت کامپوزیت برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. پورت کامپوزیت سال های زیادی است که استفاده می شود و تقریباً هر دستگاهی را با استفاده از آن می توان به تلویزیون متصل کرد.

این مدل از اتصال شبکه بی‌سیم WiFi پشتیبانی می‌کند که به راحتی و بدون دردسرهای کابل های LAN بلند تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و از قابلیت های آنلاین آن بهرمند شوید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ مدل 50NU7900 از خوش ساخت ترین و کاربرپسندترین محصولات سامسونگ است که در بین خریداران تلویزیون طرفداران بسیار زیادی دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 49N6900 سایز 49 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 49N6900 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 49N6900 محصولی با طراحی متفاوت و جذاب با صفحه‌نمایش تخت 49 اینچی است. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر با کیفیت Full HD را داراست که کاربران می‌توانند از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید.

پایه‌ی تلویزیون 49N6900 به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، نقره‌ای رنگ طراحی شده است. این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای اتصال تلویزیون به اینترنت هم میتوانید از شبکه های WiFi و Lan استفاده کنید.

برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. 49N6900 تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل Smart Hub، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. به ‌لطف آن جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر شده است؛ همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: خمیده

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

تلویزیون خمیده‌ سامسونگ مدل 49N6950 محصولی با طراحی خمیده از برند محبوب سامسونگ است که ظاهر زیبا و جذابی دارد. صفحه‌نمایش خمیده 49 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند که فایل های ویدیویی شما را با کیفیت بالا پخش می‌کند. سیستم صوتی آن نیز با کیفیت بالایی طراحی شده است. اسپیکرها در مجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. در قسمت پایینی تلویزیون 49N6950 پایه به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب این تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، به رنگ نقره‌ای درآمده است.

سامسونگ 49N6950 تلویزیونی هوشمند است که به ‌با پیاده سازی سیستم عامل Smart Hub سامسونگ بر روی آن، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش همانند جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر کرده است. همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه برای دریافت شبکه هایی که به گیرنده نیاز بود بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر در حال پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند و همزما رد تمامی دستگاه ها یک تصویر داشته باشند.

این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد و همچنین به شبکه های WiFi و Lan برای اتصال به اینترنت مجهز شده است. می‌توانید در فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، به تماشای آنها بنشینید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. این تلویزیون با ساندبارها و میزهای منحنی ترکیب بسیار جالبی را ارائه می‌دهد که در دکوراسیون بسیار مفید است.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایزی 43 اینچی دارد. این مدل دارای کیفیت تصویر Full HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند. رزولوشن 1080×1920 و نسبت تصویر 16:9 تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند.

این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 مجهز است.

در پایین قاب این مدل دو عدد اسپیکر 10واتی وجود دارد و درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب ارزیابی می‌شود. صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB با ظاهری زیبا و زاویه دید 178 درجه، نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 از تکنولوژی LED و صفحه نمایش 43 اینچی برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، تجربه خوبی به خریداران ارائه می‌دهد. دو پورت USB تعبیه شده در این مدل به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارید و از گزینه‌های بیشتری برخوردار باشید. همچنین ورودی‌های HDMI این تلویزیون، باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتری انتقال دهید. این تلویزیون همانند یک مدیاپلیر حرفه ای از اکثریت فرمت های ویدیویی رایج پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد.

از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. همچنین ریموت کنترل طراحی شده همراه با آن کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

با توجه به مشخصات این تلویزیون، می‌توان گفت که برای کاربران که توقع زیادی از تلویزیون خود ندارند، بسیار پرکاربرد و راضی کننده است. به منظور سهولت در استفاده از این تلویزیون، یک عدد ریموت کنترل و کابل‌های مورد نیاز برای نصب تلویزیون ارائه می‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط و کوچک داشته باشید، تلویزیون ال ای دی شهاب 43SH92N1 را در لیست خود قرار دهید.

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ

کیفیت تصویر: Full HD

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی 43D3000 از محصولات برند تی سی ال (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن‌های نسبتا کوچک است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

برای توضیح مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به ‌کار رفته در صفحه‌ این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.

این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید. این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N با سایز 43 اینچی و تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند.

از اقلام همراه این تلویزیون یک عدد ریموت کنترل که طراحی ساده و کاربرپسندی دارد و کابل‌های مورد نیاز برای نصب تلویزیون است. این تلوزیون با توجه به قابلیت ها و قیمت مناسبی که دارد یک گزینه عالی برای کاربرانی که بودجه کمی دارند می‌باشد. پس اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط و کوچک داشته باشید، تلویزیون 43JH512N برند جی پلاس را به عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید. گفتنی است این محصول دارای امکان کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی است که ارزش خرید بالایی را برای این محصول به همراه دارند.

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 24SH81N1 سایز 24 اینچ

کیفیت تصویر: HD

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SH201N1 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی شهاب 32SH201N1 از گزینه های باکیفیت و جمع‌وجور شرکت شهاب است که می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها مخصوصا خانه‌های کوچک از آن استفاده کرد. این مدل برای فضاهای کوچک مانند اتاق‌خواب یا سالن‌های کوچک، مناسب است. صفحه‌نمایش این تلویزیون از نوع تخت است و با زاویه‌ دید گسترده‌ خود، امکان تماشای تلویزیون را در طیف وسیعی از سالن فراهم می‌کند. تکنولوژی صفحه LED و کیفیت تصویر این مدل HD و باکیفیت و سایز تصویر آن 24 اینچ است. همچنین وجود یک گیرنده‌ دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ آن، یک درگاه‌ USB 2.0 تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و ‌تصویری ممکن کرده است. سیستم صوتی این تلویزیون دارای 12 وات قدرت است که برای هر بلندگو 6 وات درنظر گرفته شده. پایه‌ این تلویزیون از نوع رومیزی ساخته شده است. با تهیه‌ این تلویزیون ارزان‌قیمت و قراردادنش در خانه خود، می‌توانید به همراه سایر افراد خانواده به تماشای تلویزیون بنشنید.

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی که قیمت مناسب دارند را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. باید توجه داشته باشید که برای خرید تلویزیون ارزان و با کیفیت نیاز به بررسی و جستجو دارید.

هدف ما این است مواردی که در خرید تلویزیون خوش قیمت و با کیفیت مهم‌ تر است را به صورت خلاصه برایتان بگوییم. اکثر ما بخش زیادی از اوقات فراغت تلویزیون تماشا می كنيم، بنابراين بايد تصويری مناسب، دلخواه و دلنشين داشته باشيم و با انتخابی هوشمندانه اين لحظات را لذت بخش تر كنيم.

اهمیت قیمت تلویزیون (تلویزیون ارزان)

قیمت تلویزیون به عوامل زیادی مثل برند، اندازه و امکانات آن بستگی دارد. برای مثال تلویزیون ال ای دی 49 اینچ سامسونگ در مقایسه با تلویزیون ال ای دی 49 اینچ برند ال‌جی قیمت متفاوتی دارد. این نوع تفاوت قیمت معمولا به علت وضوح تصویر (Resolution)، سیستم صوتی و امکانات جزئی‌تر مثل بلوتوث یا تعداد پورت USB در آن‌ها است.

بهترین برند تلویزیون

برندهای تلویزیون سامسونگ (Samsung) ، تلویزیون ال‌جی (LG)، تلویزیون سونی (Sony)، تلویزیون اپل (Apple)، تلویزیون پاناسونیک (Panasonic)، تلویزیون فیلیپس (Philips) ، همگی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون هستند و از بهترین تکنولوژی در ساخت تلویزیون‌های جدید خود استفاده می‌کنند. جدیدترین مدل‌های تلویزیون‌ این برندها، یعنی تلویزیون‌های منحنی (OLED) یا تلوزیون‌های بسیار نازک، دارای تصویری با کیفیت 4K هستند که وضوح بی‌نظیر و تفکیک رنگ چشمگیری دارند.

اما اگر دنبال تلویزیون ارزان و با کیفیت هستید برندهای شیائومی (mi یا Xiaomi)، دوو (Deawoo)، اسنوا (Snowa)، ایکس ویژن (X.Vision) هایسنس (Hisense)، شارپ (Sharp) و برندهایی از این قبیل، تلوزیون‌هایی با امکانات بالا و قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کنند.

خرید تلویزیون ارزان

بهترین فروشگاه برای خرید تلویزیون فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است که انواع تلویزیون را با قیمت روز برای فروش آنلاین عرضه می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا تلویزیون‌های مختلف را از نظر امکانات و قیمت، باهم مقایسه کنید. همینطور شما می‌توانید در مناسبت‌های گوناگون، تلویزیون‌ مورد نظر خود را از فروش ویژه، با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.

مشخصات تلویزیون خوب و با کیفیت

انواع کیفیت صفحه نمایش تلویزیون

رزولوشن چیست؟ و اعداد ارقامی که به هر یک از کیفیت های تصویر نسبت داده شده است به چه معناست؟ در سینمای دیجیتال وضوح تصویر را فقط بر مبنای پیکسل‌ های افقی بیان می‌کنند. در تلویزیون‌ ها درست برعکس، به‌ طور سنتی تعداد پیکسل‌ های عمودی معیار دسته‌ بندی تفکیک‌ پذیری (رزولوشن) است. علت این موضوع به خیلی قبل‌ تر و به زمان تلویزیون‌ های لامپی بر می‌گردد. پس ۱۰۸۰pوضوح عمودی یک تلویزیون است. تقریبا همه تلویزیون‌های HD نسبت تصویر ۱٫۷۸:۱ (همان ۱۶:۹ یا صفحه عریض) دارند. بنابراین دقت افقی آن‌ها ۱۹۲۰ پیکسل است (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰).

نرخ به روزرسانی تصویر (Refresh Rate)

نرخ به‌روزرسانی که با هرتز بیان می‌شود، نشان‌دهنده تعداد تغییر تصویر صفحه نمایش در یک ثانیه است. نرخ به‌روزرسانی استاندارد هم ۶۰ هرتز است، یعنی تلویزیون می‌تواند در هر ثانیه، ۶۰ فریم پشت سر هم را نمایش دهد. حال هرچند که ۶۰ هرتز زیاد به نظر می‌رسد، اما یک تلویزیون ۶۰ هرتز در نمایش تصاویر سریع، مثل صحنه‌های یک فیلم اکشن یا مسابقه اتومبیلرانی دچار مشکل شده و تصاویر آن کمی تار می‌شوند (مخصوصا در LCD HDTVها). بنابراین برای افزایش کیفیت، سازندگان نرخ به‌روزرسانی تصویر را به ۱۲۰ و حتی ۲۴۰ هرتز افزایش دادند.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هستید، دقت کنید تا نرخ به‌روزرسانی تصویر آن کمتر از ۱۲۰ هرتز نباشد. تلویزیون‌های ۶۰ هرتزی دیگر برای سال2019 به بعد مناسب نیستند.

ابعاد و اندازه تلویزیون

آیا این سوال برای شما هم پیش آمده وقتی که فروشنده می‌گویند این تلویزیون 49 اینچ است یعنی چه ؟

در جدول پایین اندازه تلویزیون های 24 اینچ تا 125 اینچ را برای شما قرار داده ایم. برای به دست اوردن ابعاد به این صورت عمل میکنید :

برای مثال ارتفاع: 57.7 اینچ و عرض : 104.3 اینچ، ابعاد تلویزیون 120 اینچ است. برای به دست اوردن اندازه سانتی متری و دقیق صفحه نمایش هر دو این اندازه ها را در 2.54 ضرب کنید.

نکته : یعنی هر اینچ برابر است با 2.54 سانتیمتر

ارتفاع تلویزیون 120 اینچی که 58.7 اینچ است را در 2.54 ضرب می کنیم میشود 149.098 سانتیمتر (58.7×2.54=149.098).

عرض تلویزیون 120 اینچ که 104.3×2.54 اینچ است را در 2.54 ضرب می کنیم میشود 264.922 سانتیمتر (104.3×2.54=264.922).

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اندازه های به دست امده تنها اندازه صفحه نمایش است. در هر تلویزیون باید اندازه قاب تلویزیون را هم مدنظر داشته باشید که بستگی به مارک و نوع تلویزیون متفاوت است.

تلویزیون LED یا LCD

تلویزیون LED (نامی که شرکتهای سامسونگ، توشیبا، فیلیپس و ال جی از آن استفاده کرده اند) همان تلویزیون LCD است که بجای لامپ فلورسنت از سیستم نورافشانی LED استفاده می کند. البته این تلویزیون ها بطور 100 درصد LED نیستند و نباید این نام به آنها اطلاق شود. تلویزیون LED واقعی برای نمایشگرهای بزرگ در استادیوم ها و اهداف تجاری استفاده می شود.

تلویزیون LED فاقد پرتوهای مادون قرمز و فرابنفشی هستند که سایر صنایع روشنایی ایجاد می‌کنند برای همین تلویزیون LED به سلامت چشم و محیط آسیب نمی‌رسانند.

کارشناسان معتقدند استفاده لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های فلورسنت و … در تلویزیون LED مزایای بیشتری دارد و مزیت مهم آن برگشت‌پذیری به چرخه طبیعت است زیرا که در آنها به جای جیوه از عناصر دیگری مانند گالیوم و آرسنیک استفاده شده است.

برای اینکه دردسر جستجو و تحقیق در مورد خرید بهترین تلویزیون با توجه به بودجه شما برایتان ایجاد نشود، ما لیستی از بهترین های بازار ایران را برای شما آماده کرده ‌ایم. این تلویزیون ها پرفروشترین و رضایت بخش ترین تلویزیون هایی است که بر اساس نظر خریداران و کاربری و مشخصات تلویزیون ها جمع آوری شده است. پیشنهاد ما این است که این لیست را تا آخر مطالعه کنید تا ذهن شما نسبت به خرید تلویزیون خودتان بازتر شود.

توجه: ممکن است بعضی از محصولاتی که در ادامه معرفی کرده‌ایم در سایت فروشگاه “ناموجود” شده باشد

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال جی مدل 55SK79000GI از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت برند ال جی است که با سایز 55 اینچ تصویر را با کیفیت UHD به نمایش می‌گذارد و قابلیت‌های بهتر شدن کیفیت تصویر را داراست. این تلویزیون مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQ است و مناسب فضاهای متوسط طراحی شده است. LG AI ThinQ یک نام تجاری که توسط LG Electronics در سال 2017 راه اندازی شده است، شامل محصولاتی است که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز شده اند. این نام تجاری در اصل برای لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مانند یخچال و فریزر راه اندازی شد، اما امروزه این تکنولوژی در تلویزیون های ال جی هم به کار گرفته می‌شود.

کیفیت تصویر این کالا Ultra HD – 4K است و می‌تواند تصویری واضح و باکیفیت را به کاربران ارائه بدهد. قابلیت پشتیبانی از google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این محصول است. بلندگوهای این مدل، 20 وات قدرت خروجی دارند. سیستم صوتی بلندگوها از استاندارد‌های Ultra Surround , DTS Digital Surround برخوردار است. این تلویزیون باعث می‌شود صدایی پرطنین در منزل شما پخش شود و هیجان فیلم را دوچندان می‌کند. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی رایج پشتیبانی می‌کند.

این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند. برای پخش هرچه بهتر تصاویر دو پردازندهTrue Color Accuracy Pro و Ultra Luminance Pro هم به کمک شما می‌آید تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI به دو عدد پورت USB مجهز است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. همچنین چهار عدد پورت‌ HDMI برای این محصول تعبیه شده است. به‌ همراه این تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI سایز 55 اینچ یک عدد ریموت کنترل ارائه می‌شود. این تلویزیون یکی از خوش ساخت ترین کالاهای تولیدی کمپانی بزرگ ال جی می‌باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 سایز 55 اینچ

تلویزیون‌ ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55NU7900 از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برایی کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است.

در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 55 اینچی مناسب است.

پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 55NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند.

همچنین به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است.

این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز 55 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: خمیده

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: دارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55NU7950 سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55NU7950 محصولی است که برای کاربران معمولی با سالن متوسط و نسبتا بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند که با اجرای محتوای ویدیویی با کیفیت 4K می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید. در کنار این کیفیت تصویر تصویر خوب، سیستم صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است که تماشای فیلم ها را لذت بخش تر کند. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود و پشتیبانی آن‌ها از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی تلویزیون 55 اینچی سامسونگ 55NU7950 در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ تلویزیون، نوک‌مدادی تیره و نزدیک به مشکی است و بدنه تماماً فلزی طراحی شده است.

این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات مورد نیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. همچنین با استفاده از راه های ارتباطی WIFI و LAN می‌توانید تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و از قابلیت های آنلاین آن بهره ببرید. خروجی اپتیکالی که در این تلویزیون در نظر گرفته شده میتواند به سیستم های صوتی خانگی متصل شود و خریداران از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند.

سامسونگ 55NU7950 دارای سیستم عامل Smart Hub اختصاصی سامسونگ است که امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند و امکان جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ در آن میسر شده است. این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده، کاربران می‌توانند تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند. این تلویزیون با ساندبارها و میزهای منحنی، ترکیب بسیار جالبی ارائه می‌دهد که در دکوراسیون بسیار مفید و کاربردی است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: سه عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7000G سایز 55 اینچ

اولین و مهم‌ترین موردی که در مقایسه‌ی انواع تلویزیون‌ها مورد توجه افراد قرار می‌گیرد، کیفیت تصویر است. گفتنی‌ست تلویزیون سونی KD-55X7000G با کیفیت تصویر 4K خود را در جایگاه بسیار خوبی در این زمینه قرار داده است. یکی از فناوری‌های این تلویزیون، Dynamic Contrast Enhancer نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. دو فناوری دیگر هم با عناوین Motionflow XR 200 وLive Colour برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. استحکام این تلویزیون بسیار بالا می‌باشد. این مسئله در حالی‌ست که شاهد ظرافت و زیبایی خارق‌العاده‌ی آن هستیم. این به‌آن معناست که این ظرافت و کم بودن ضخامت دلیلی نشده است تا این تلویزیون از استحکام کافی‌ای برخوردار نباشد.

یکی از نقاط قوت این تلویزیون در راستای ارائه‌ی تصویری با کیفیت و به‌یادماندنی، استفاده از فناوری HDR می‌باشد. این فناوری با بخشیدن طیف‌های رنگی متنوع که در حدود یک میلیارد طیف رنگی می‌باشند، کمک شایانی به کیفیت تصاویر در حال پخش می‌کند. سیستم صوتی مدل KD-55X7000G توان خروجی 20 وات دارد. سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، DTS Digital Surround پشتیبانی می‌کند. مدل KD-55X7000G به درگاه‌های USB، HDMI و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: دارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ 50 اینچی سامسونگ 50NU7900 دارای کیفیت تصویر 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول بازی خانگی آنها از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 50 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 50 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد.

گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما که توسط گیرنده های داخلی قابل دریافت است به راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. جدای از این شما به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. در این تلویزیون دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است که فلش مموری و هارد اکسترنال خود را به آنها متصل کنید. سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم تعبیه شده است. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. پورت کامپوزیت برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. پورت کامپوزیت سال های زیادی است که استفاده می شود و تقریباً هر دستگاهی را با استفاده از آن می توان به تلویزیون متصل کرد.

این مدل از اتصال شبکه بی‌سیم WiFi پشتیبانی می‌کند که به راحتی و بدون دردسرهای کابل های LAN بلند تلویزیون خود را به اینترنت متصل کنید و از قابلیت های آنلاین آن بهرمند شوید. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. تلویزیون 50 اینچی سامسونگ مدل 50NU7900 از خوش ساخت ترین و کاربرپسندترین محصولات سامسونگ است که در بین خریداران تلویزیون طرفداران بسیار زیادی دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 49N6900 سایز 49 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 49N6900 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 49N6900 محصولی با طراحی متفاوت و جذاب با صفحه‌نمایش تخت 49 اینچی است. این تلویزیون قابلیت پخش تصاویر با کیفیت Full HD را داراست که کاربران می‌توانند از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید.

پایه‌ی تلویزیون 49N6900 به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، نقره‌ای رنگ طراحی شده است. این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای اتصال تلویزیون به اینترنت هم میتوانید از شبکه های WiFi و Lan استفاده کنید.

برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. 49N6900 تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل Smart Hub، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. به ‌لطف آن جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر شده است؛ همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: دارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: خمیده

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 سایز 49 اینچ

تلویزیون خمیده‌ سامسونگ مدل 49N6950 محصولی با طراحی خمیده از برند محبوب سامسونگ است که ظاهر زیبا و جذابی دارد. صفحه‌نمایش خمیده 49 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند که فایل های ویدیویی شما را با کیفیت بالا پخش می‌کند. سیستم صوتی آن نیز با کیفیت بالایی طراحی شده است. اسپیکرها در مجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. در قسمت پایینی تلویزیون 49N6950 پایه به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب این تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، به رنگ نقره‌ای درآمده است.

سامسونگ 49N6950 تلویزیونی هوشمند است که به ‌با پیاده سازی سیستم عامل Smart Hub سامسونگ بر روی آن، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش همانند جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر کرده است. همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه برای دریافت شبکه هایی که به گیرنده نیاز بود بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر در حال پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند و همزما رد تمامی دستگاه ها یک تصویر داشته باشند.

این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد و همچنین به شبکه های WiFi و Lan برای اتصال به اینترنت مجهز شده است. می‌توانید در فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، به تماشای آنها بنشینید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. این تلویزیون با ساندبارها و میزهای منحنی ترکیب بسیار جالبی را ارائه می‌دهد که در دکوراسیون بسیار مفید است.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB سایزی 43 اینچی دارد. این مدل دارای کیفیت تصویر Full HD است و صفحه نمایش تخت دارد که امکان تماشای تصاویر باکیفیتی را برایتان فراهم می‌کند. رزولوشن 1080×1920 و نسبت تصویر 16:9 تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ارتباطی متنوع این محصول، اشتراک‌گذاری فایل‌ها و اتصال دستگاه‌های دیگر را به این تلویزیون ممکن ساخته‌اند.

این مدل دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی وتصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال تعبیه‌شده در این تلویزیون، کاربر را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 مجهز است.

در پایین قاب این مدل دو عدد اسپیکر 10واتی وجود دارد و درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که این قدرت صدا، برای طیف وسیعی از کاربران مناسب ارزیابی می‌شود. صدای تولیدشده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضایی واقعی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-43H1800-DPB با ظاهری زیبا و زاویه دید 178 درجه، نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

قابلیت اتصال به دیوار: دارد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 43SH92N1 از تکنولوژی LED و صفحه نمایش 43 اینچی برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، تجربه خوبی به خریداران ارائه می‌دهد. دو پورت USB تعبیه شده در این مدل به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های خود را با آنها به اشتراک بگذارید و از گزینه‌های بیشتری برخوردار باشید. همچنین ورودی‌های HDMI این تلویزیون، باعث می‌شود تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کرده و تصاویر را با کیفیت بالاتری انتقال دهید. این تلویزیون همانند یک مدیاپلیر حرفه ای از اکثریت فرمت های ویدیویی رایج پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد.

از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند. همچنین ریموت کنترل طراحی شده همراه با آن کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

با توجه به مشخصات این تلویزیون، می‌توان گفت که برای کاربران که توقع زیادی از تلویزیون خود ندارند، بسیار پرکاربرد و راضی کننده است. به منظور سهولت در استفاده از این تلویزیون، یک عدد ریموت کنترل و کابل‌های مورد نیاز برای نصب تلویزیون ارائه می‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط و کوچک داشته باشید، تلویزیون ال ای دی شهاب 43SH92N1 را در لیست خود قرار دهید.

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ

کیفیت تصویر: Full HD

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی 43D3000 از محصولات برند تی سی ال (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن‌های نسبتا کوچک است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

برای توضیح مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به ‌کار رفته در صفحه‌ این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.

این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید. این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N سایز 43 اینچ

درگاه USB: دارد

کیفیت تصویر: Full HD

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

نوع صفحه: تخت

HDR: ندارد

بلوتوث: ندارد

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N با سایز 43 اینچی و تکنولوژی LED برخوردار است و با نمایش تصویری با کیفیت Full HD، نیاز مخاطبان را برطرف می‌کند. پشتیبانی این تلویزیون از فرمت‌های تصویری متنوع، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از اکثر فایل‌های خود استفاده کنند. تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 43JH512N مجهز به دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی را برای کاربر به همراه دارد. از امکانات بسیار پر کاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را روی تلویزیون خود دریافت کنید. همچنین این تلویزیون از فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند از فایل‌های خود به‌راحتی استفاده کنند.

از اقلام همراه این تلویزیون یک عدد ریموت کنترل که طراحی ساده و کاربرپسندی دارد و کابل‌های مورد نیاز برای نصب تلویزیون است. این تلوزیون با توجه به قابلیت ها و قیمت مناسبی که دارد یک گزینه عالی برای کاربرانی که بودجه کمی دارند می‌باشد. پس اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر تلویزیونی با کیفیت برای فضاهای متوسط و کوچک داشته باشید، تلویزیون 43JH512N برند جی پلاس را به عنوان یکی از انتخاب‌های خود مدنظر قرار دهید. گفتنی است این محصول دارای امکان کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی است که ارزش خرید بالایی را برای این محصول به همراه دارند.

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 24SH81N1 سایز 24 اینچ

کیفیت تصویر: HD

درگاه USB: دارد

رابط هوشمند: ندارد

تکنولوژی صفحه: LED

تعداد درگاه‌های USB: یک عدد

نوع صفحه: تخت

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

بلوتوث: ندارد

امکان Screen Mirroring: ندارد

امکان SIMPLINK: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات خریداران

تلویزیون ال ای دی شهاب مدل 32SH201N1 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی شهاب 32SH201N1 از گزینه های باکیفیت و جمع‌وجور شرکت شهاب است که می‌تواند در بسیاری از مکان‌ها مخصوصا خانه‌های کوچک از آن استفاده کرد. این مدل برای فضاهای کوچک مانند اتاق‌خواب یا سالن‌های کوچک، مناسب است. صفحه‌نمایش این تلویزیون از نوع تخت است و با زاویه‌ دید گسترده‌ خود، امکان تماشای تلویزیون را در طیف وسیعی از سالن فراهم می‌کند. تکنولوژی صفحه LED و کیفیت تصویر این مدل HD و باکیفیت و سایز تصویر آن 24 اینچ است. همچنین وجود یک گیرنده‌ دیجیتال داخلی با تیونر‌ DVB-T2، کاربر را از تهیه‌ یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

در رابطه با پورت‌های ورودی و خروجی این تلویزیون، باید گفت که روی بدنه‌ آن، یک درگاه‌ USB 2.0 تعبیه شده است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌‌ها استفاده کنید. دو درگاه‌ HDMI این تلویزیون، امکان اتصالش را به سایر پخش‌کننده‌های صوتی ‌و ‌تصویری ممکن کرده است. سیستم صوتی این تلویزیون دارای 12 وات قدرت است که برای هر بلندگو 6 وات درنظر گرفته شده. پایه‌ این تلویزیون از نوع رومیزی ساخته شده است. با تهیه‌ این تلویزیون ارزان‌قیمت و قراردادنش در خانه خود، می‌توانید به همراه سایر افراد خانواده به تماشای تلویزیون بنشنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 32
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 5584
  • بازدید کلی : 104723
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی