loading...

payamarketing

بازدید : 29
پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 زمان : 14:51

پر‌کاربرد‌ترین ست سیسمونی، روتختی و ملحفه نوزاد است. اکثر مادران نیز همیشه می‌پرسند که روتختی نوزاد از کجا بخریم؟ پیدا کردن روتختی نوزادی با‌کیفیت که به پوست حساس کودک آسیب نزند و دوام بالایی داشته باشد، دغدغه همه خانم‌های بارداری است که در حال آماده‌سازی تولد فرزندشان هستند. مهم‌ترین نکته در خرید رو‌تختی نوزاد، جنس، طرح و قیمت آن است. در این مطلب روش‌های مختلف خرید روتختی نوزاد را معرفی کرده‌ایم. اگر قصد دارید از خرید خود پشیمان نشوید، این محتوا برای شما نوشته شده است.

بورس روتختی تهران

بورس روتختی در تهران مکانی است که در آن انواع روتختی و دیگر کالاهای خواب با طرح، رنگ و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. روتختی به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می‌شود و علاوه بر زیباتر کردن فضای داخلی اتاق، برای سلامت و تمیزی افراد نیز مهم است. انواع مختلفی از کاور تخت خواب در بورس روتختی تهران یعنی گرم و نرم موجود است، از این رو هنگام خرید آن باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید.

بورس روتختی در تهران به جز گرم و نرم

روتختی توسط مراکز و فروشگاه‌های مختلفی از جمله سایت مرجع گرم و نرم در سطح پایتخت به فروش می‌رسد، اما در بورس روتختی تهران شما می‌توانید تنوع بیشتری از این محصول را مشاهده کرده و انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در تهران بازارهای بزرگ برای خرید بهترین روتختی، کاور تخت خواب و دیگر کالاهای خواب وجود دارد که فروشگاه‌های معتبر بسیاری در آنها فعالیت می‌کنند. بازار مولوی و بازار عبدل آباد به عنوان برخی از مراکز روتختی در تهران به شمار می‌روند.

  • بازار مولوی

این بازار که در جنوب پایتخت و در مجاورت بازار بزرگ تهران واقع شده است، شامل واحدهای تجاری و مغازه‌های مختلفی در سطح خیابان و یک مجتمع بزرگ می‌باشد. در این منطقه برندهای مختلفی انواع روتختی و کالاهای خواب را عرضه می‌کنند. برای دسترسی به خیابان مولوی می‌توانید علاوه بر خودرو شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با مترو به بازار مولوی بروید، باید از خط یک استفاده نموده و در ایستگاه مولوی پیاده شوید. در صورت استفاده از اتوبوس باید سوار BRT خط خاوران-قزوین شده و در ایستگاه خیابان مولوی پیاده شوید.

  • بازار عبدل آباد

دیگر بورس روتختی در تهران بازار عبدل آباد در جنوب غربی تهران می‌باشد. این بازار بزرگ که در منطقه 19 پایتخت واقع شده است، دارای فروشگاه‌های معتبر روتختی، پرده، کاور تشک خوشخواب، ملحفه، پتو و دیگر کالاهای خواب بوده که انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می‌رسانند.

برای دسترسی به بازار بزرگ عبدل آباد می‌توانید از طریق خط 3 مترو در ایستگاه عبدل آباد پیاده شده و یا از BRT خط آزادگان-علوم تحقیقات استفاده کنید.

نکات خرید روتختی در تهران

این نکات شامل موارد زیر می‌باشند:

1- اندازه و سایز روتختی

روتختی‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به ابعاد تخت یا همان تشک خوش خواب خود، مناسب‌ترین روتختی را انتخاب کنید. اگر اندازه روتختی از تشک کوچکتر یا بزرگتر باشد، فرم زیبایی نخواهد داشت و هنگام خواب نیز با جمع شدن و آویزان شدن موجب برهم خوردن خواب شما می‌گردد و خواب راحتی نخواهید داشت.

2- جنس روتختی

یکی از موارد مهم در انتخاب روتختی توجه به جنس آن است. از مواد اولیه مختلفی برای تولید روتختی استفاده می‌شود و محصولات متنوعی با جنس‌های گوناگون در بورس روتختی تهران و بازارهای مهم کالای خواب به فروش می‌رسند. پارچه‌های روتختی می‌توانند با جنس‌های نخ پنبه، نخ میکرو و یا نخ پلی استر تولید شوند.

با توجه به فصول سرد و دمای آب و هوا باید یک روتختی با جنس مناسب را انتخاب کنید. همچنین هنگام خرید این محصول با بررسی جنسش از ضدحساسیت بودن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

3- طرح و رنگ روتختی

یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب روتختی مناسب می‌باشد. طرح و رنگ روتختی شما باید با سایر اجزا و وسایل دکوراسیون اتاق هماهنگ باشند تا زیبایی ظاهری و جذابیت بیشتری ایجاد گردد. روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد که رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ در بین مصرف کنندگان است.

4- نوع روتختی

نوع و مدل روتختی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از روتختی‌ها صرفا یک کاور ساده برای تشک و یا برای لحاف محسوب می‌شوند. اما برخی دیگر به عنوان یک لحاف کامل به شمار می‌روند. روتختی کاوری محصولی کم حجم و سبک بوده اما روتختی پیکه که نخی می‌باشد، ضخیم تر از ملحفه و نازکتر از لحاف است.

بعضی از روتختی‌ها به نام چهارفصل شناخته می‌شوند که از لحاف لایه پنبه دوزی شده و کاور تشکیل شده‌اند و می‌توان آنها را از هم جدا نموده و یا ترکیبی استفاده کرد. نوع دیگر روتختی نیز روتختی لحاف است که پارچه و الیاف لحاف به هم دوخته شده و از یکدیگر جدا نمی‌شوند. همچنین روتختی‌ها به انواع دیگری مانند مدل‌های پسرانه، دخترانه و بزرگسال نیز تقسیم بندی می‌شوند.

5- برند تولید کننده روتختی

هنگام مراجعه به بورس روتختی در تهران می‌توانید برندهای مختلفی را در زمینه فروش روتختی و دیگر کالاهای خواب مشاهده کنید. برای خرید بهترین روتختی باید برندی معتبر را انتخاب کنید که محصولاتش از کیفیت بالا و ضمانت برخوردار باشند.

6- قیمت روتختی

مانند هر محصول و کالایی، از نکات مهم در خرید روتختی نیز توجه به قیمت آن است. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از روتختی در بازار وجود دارند که قیمت‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. عوامل مختلفی مانند جنس، طرح و رنگ، برند تولید کننده، اندازه، چند تکه بودن، نوع دوخت و … در قیمت روتختی تاثیرگذارند. شما باید با توجه به مواردی که در بالا گفته شد و میزان بودجه خود بهترین روتختی را انتخاب و خریداری کنید.

خرید روتختی از فروشگاههای اینترنتی معتبر


وقتی صحبت از خرید اینترنتی می شود برخی به اشتباه خرید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام را در ذهن خود تصور می کنند. در حالیکه یک خرید اینترنتی اصولی باید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر صورت بگیرد. لازمه ی یک فروشگاه اینترنتی معتبر داشتن یک وبسایت فروشگاهی به همراه مجوز های لازم مانند نماد اعتماد الکترونیک می باشد. البته اکثر فروشگاهها در شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی بیشتر حضور و فعالیت دارند اما این بدین معنی نیست که هر فروشگاهی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد یک فروشگاه اینترنتی معتبر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به وبسایت enamad.ir اعتبار نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی مد نظرتان را بسنجید و در صورت مشاهده نماد اعتماد در آن فروشگاه و داشتن شرایط لازم از جهت قیمت و کیفیت، خرید خود را از آن فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید.

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی:

  • نیاز به تردد در سطح شهر نیست
  • امکان مقایسه قیمت ها بین چندین فروشگاه وجود دارد
  • امکان دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات
  • امکان مشاهده تنوع بیشتر از یک نوع محصول
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان ثبت سفارش و قابلیت پیگیری سفارش در صورت لزوم

بورس روتختی نوزاد

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

در دنیای پرمشغله و پرترافیک نوین ، خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر یکی از مزیت هایی است که نمی توان تاثیر آن را در راحتی و آسودگی خرید نادیده گرفت . ثبت سفارش و خرید اینترنتی تنها با یک کلیک آغاز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را درب منزل تحویل می گیرید !

خرید آنلاین سیسمونی از کارتزبیبی و گشت و گذار در فروشگاه ه اینترنتی مزیت های زیادی دارد که با هم چند مورد را بررسی می کنیم :

  • در هر زمان و مکانی که هستید می توانید از فروشگاه کارتزبیبی دیدن نمایید و تمامی محصولات و ویژگی ها را مرور کنید . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته این امکان را دارید که خرید اینترنتی سرویس خواب کودک را با آرامش و خیال راحت انجام دهید .
  • با خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد از فروشگاه کارتزبیبی این امکان را دارید که کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید . کارتزبیبی تولید کننده سرویس خواب نوزاد در تهران می باشد که با حذف واسطه ها تا حد امکان هزینه سرویس خواب کودک را کاهش داده است .
  • برای بازدید از محصولات متنوع کارتزبیبی ، می توانید بدون محدودیت زمانی از همه تولیدات دیدن کنید و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سیسمونی و کالای خواب کودک لذت ببرید .
  • با خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جویی کرده اید و دیگر نیاز به خرید حضوری و صرف وقت و پول نیست .
  • یکی دیگر از مهم ترین مزیت خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد ، مقایسه قیمت های محصولات است که بدون مزاحمت فروشنده می توانید انواع محصولات را مقایسه و با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید .

خرید روتختی از کانال های تلگرام


همانطور که در بخش قبل گفته شد خرید اینترنتی در حالت کلی از شبکه های اجتماعی توصیه نمی شود چرا که کانال های تلگرامی فروشگاه آنلاین نیستند و برای این منظور ساخته نشده اند. اما اگر تحت یک شرایط خاص توانستید اعتبار یک کانال تلگرامی را بسنجید می توانید خرید خود را از آن انجام دهید. البته از زمانی که شبکه اجتماعی تلگرام فیلتر شده است این خرید ها به راحتی گذشته انجام نمی شوند و نیازمند گذراندن مراحل بیشتری هستند.

خرید روتختی نوزاد


خرید روتختی از صفحات اینستاگرام


به مانند تلگرام اگر تحت یک شرایط خاص اعتبار یک صفحه اینستاگرامی که قصد خرید روتختی از آن را دارید برای شما محرز شد می توانید از آن خرید کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که خرید روتختی از اینستاگرام به راحتی خرید از وبسایت فروشگاهی نیست چرا که اپلیکیشن اینستاگرام امکانات لازم برای یک فروشگاه اینترنتی را ندارد. امکاناتی مانند: جستجوی پیشرفته در بین صد ها محصول، امکان ثبت و پیگیری سفارش، امکان پرداخت اینترنتی و دریافت کد رهگیری و ...

برای خرید روتختی ارزان در تهران دو بازار بزرگ و مهم وجود دارد. بازار مولوی و بازار عبدل آباد. این دو بازار در سطح شهر تهران بورس پارچه های ملحفه ای، روتختی و پرده می باشند. بازار مولوی واقع در خیابان مولوی، خیابان اردستانی می باشد و شامل واحد های تجاری در سطح خیابان و یک مجتمع تجاری بزرگ می شود. شما می توانید از طریق حمل و نقل عمومی مانند خط یک مترو ایستگاه مولوی و BRT خط خاوران – قزوین به این بازار دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که این بازار در محدوده طرح ترافیک می باشد و تردد با خودرو شخصی به آن شامل محدودیت های ترافیکی است.
بازار پارچه عبدل آباد نیز یک بازار بزرگ پارچه و پرده واقع در جنوب غرب تهران منطقه 19 می باشد. دسترسی به این بازار از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی امکان پذیر است. شما می توانید از طریق مترو خط 3 ایستگاه عبدل آباد و BRT خط آزادگان – علوم تحقیقات به این بازار دسترسی داشته باشید.

هنگام خرید چک لیست خرید سیسمونی را باخود به همراه داشته باشید

معروف ترین مارک سرویس خواب نوزاد

امروزه با افزایش تولیدی و تنوع برند ها شاهد رشد مارک های مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان سرویس خواب نوزاد هستیم و که بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده می شود . اما برندی می تواند در این دریای پرتلاطم اقتصادی با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد که حفظ کیفیت کالا بتواند قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند .

یکی از بهترین برند سرویس خواب نوزاد و کودک ، cartesbaby می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه دهد .

پر‌کاربرد‌ترین ست سیسمونی، روتختی و ملحفه نوزاد است. اکثر مادران نیز همیشه می‌پرسند که روتختی نوزاد از کجا بخریم؟ پیدا کردن روتختی نوزادی با‌کیفیت که به پوست حساس کودک آسیب نزند و دوام بالایی داشته باشد، دغدغه همه خانم‌های بارداری است که در حال آماده‌سازی تولد فرزندشان هستند. مهم‌ترین نکته در خرید رو‌تختی نوزاد، جنس، طرح و قیمت آن است. در این مطلب روش‌های مختلف خرید روتختی نوزاد را معرفی کرده‌ایم. اگر قصد دارید از خرید خود پشیمان نشوید، این محتوا برای شما نوشته شده است.

بورس روتختی تهران

بورس روتختی در تهران مکانی است که در آن انواع روتختی و دیگر کالاهای خواب با طرح، رنگ و قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. روتختی به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی اتاق خواب محسوب می‌شود و علاوه بر زیباتر کردن فضای داخلی اتاق، برای سلامت و تمیزی افراد نیز مهم است. انواع مختلفی از کاور تخت خواب در بورس روتختی تهران یعنی گرم و نرم موجود است، از این رو هنگام خرید آن باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید.

بورس روتختی در تهران به جز گرم و نرم

روتختی توسط مراکز و فروشگاه‌های مختلفی از جمله سایت مرجع گرم و نرم در سطح پایتخت به فروش می‌رسد، اما در بورس روتختی تهران شما می‌توانید تنوع بیشتری از این محصول را مشاهده کرده و انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در تهران بازارهای بزرگ برای خرید بهترین روتختی، کاور تخت خواب و دیگر کالاهای خواب وجود دارد که فروشگاه‌های معتبر بسیاری در آنها فعالیت می‌کنند. بازار مولوی و بازار عبدل آباد به عنوان برخی از مراکز روتختی در تهران به شمار می‌روند.

  • بازار مولوی

این بازار که در جنوب پایتخت و در مجاورت بازار بزرگ تهران واقع شده است، شامل واحدهای تجاری و مغازه‌های مختلفی در سطح خیابان و یک مجتمع بزرگ می‌باشد. در این منطقه برندهای مختلفی انواع روتختی و کالاهای خواب را عرضه می‌کنند. برای دسترسی به خیابان مولوی می‌توانید علاوه بر خودرو شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با مترو به بازار مولوی بروید، باید از خط یک استفاده نموده و در ایستگاه مولوی پیاده شوید. در صورت استفاده از اتوبوس باید سوار BRT خط خاوران-قزوین شده و در ایستگاه خیابان مولوی پیاده شوید.

  • بازار عبدل آباد

دیگر بورس روتختی در تهران بازار عبدل آباد در جنوب غربی تهران می‌باشد. این بازار بزرگ که در منطقه 19 پایتخت واقع شده است، دارای فروشگاه‌های معتبر روتختی، پرده، کاور تشک خوشخواب، ملحفه، پتو و دیگر کالاهای خواب بوده که انواع مختلفی از این محصولات را به فروش می‌رسانند.

برای دسترسی به بازار بزرگ عبدل آباد می‌توانید از طریق خط 3 مترو در ایستگاه عبدل آباد پیاده شده و یا از BRT خط آزادگان-علوم تحقیقات استفاده کنید.

نکات خرید روتختی در تهران

این نکات شامل موارد زیر می‌باشند:

1- اندازه و سایز روتختی

روتختی‌ها در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به ابعاد تخت یا همان تشک خوش خواب خود، مناسب‌ترین روتختی را انتخاب کنید. اگر اندازه روتختی از تشک کوچکتر یا بزرگتر باشد، فرم زیبایی نخواهد داشت و هنگام خواب نیز با جمع شدن و آویزان شدن موجب برهم خوردن خواب شما می‌گردد و خواب راحتی نخواهید داشت.

2- جنس روتختی

یکی از موارد مهم در انتخاب روتختی توجه به جنس آن است. از مواد اولیه مختلفی برای تولید روتختی استفاده می‌شود و محصولات متنوعی با جنس‌های گوناگون در بورس روتختی تهران و بازارهای مهم کالای خواب به فروش می‌رسند. پارچه‌های روتختی می‌توانند با جنس‌های نخ پنبه، نخ میکرو و یا نخ پلی استر تولید شوند.

با توجه به فصول سرد و دمای آب و هوا باید یک روتختی با جنس مناسب را انتخاب کنید. همچنین هنگام خرید این محصول با بررسی جنسش از ضدحساسیت بودن آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

3- طرح و رنگ روتختی

یکی از موارد مهم در دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب روتختی مناسب می‌باشد. طرح و رنگ روتختی شما باید با سایر اجزا و وسایل دکوراسیون اتاق هماهنگ باشند تا زیبایی ظاهری و جذابیت بیشتری ایجاد گردد. روتختی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد که رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ در بین مصرف کنندگان است.

4- نوع روتختی

نوع و مدل روتختی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از روتختی‌ها صرفا یک کاور ساده برای تشک و یا برای لحاف محسوب می‌شوند. اما برخی دیگر به عنوان یک لحاف کامل به شمار می‌روند. روتختی کاوری محصولی کم حجم و سبک بوده اما روتختی پیکه که نخی می‌باشد، ضخیم تر از ملحفه و نازکتر از لحاف است.

بعضی از روتختی‌ها به نام چهارفصل شناخته می‌شوند که از لحاف لایه پنبه دوزی شده و کاور تشکیل شده‌اند و می‌توان آنها را از هم جدا نموده و یا ترکیبی استفاده کرد. نوع دیگر روتختی نیز روتختی لحاف است که پارچه و الیاف لحاف به هم دوخته شده و از یکدیگر جدا نمی‌شوند. همچنین روتختی‌ها به انواع دیگری مانند مدل‌های پسرانه، دخترانه و بزرگسال نیز تقسیم بندی می‌شوند.

5- برند تولید کننده روتختی

هنگام مراجعه به بورس روتختی در تهران می‌توانید برندهای مختلفی را در زمینه فروش روتختی و دیگر کالاهای خواب مشاهده کنید. برای خرید بهترین روتختی باید برندی معتبر را انتخاب کنید که محصولاتش از کیفیت بالا و ضمانت برخوردار باشند.

6- قیمت روتختی

مانند هر محصول و کالایی، از نکات مهم در خرید روتختی نیز توجه به قیمت آن است. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از روتختی در بازار وجود دارند که قیمت‌های آنها با یکدیگر متفاوت است. عوامل مختلفی مانند جنس، طرح و رنگ، برند تولید کننده، اندازه، چند تکه بودن، نوع دوخت و … در قیمت روتختی تاثیرگذارند. شما باید با توجه به مواردی که در بالا گفته شد و میزان بودجه خود بهترین روتختی را انتخاب و خریداری کنید.

خرید روتختی از فروشگاههای اینترنتی معتبر


وقتی صحبت از خرید اینترنتی می شود برخی به اشتباه خرید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام را در ذهن خود تصور می کنند. در حالیکه یک خرید اینترنتی اصولی باید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر صورت بگیرد. لازمه ی یک فروشگاه اینترنتی معتبر داشتن یک وبسایت فروشگاهی به همراه مجوز های لازم مانند نماد اعتماد الکترونیک می باشد. البته اکثر فروشگاهها در شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی بیشتر حضور و فعالیت دارند اما این بدین معنی نیست که هر فروشگاهی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد یک فروشگاه اینترنتی معتبر محسوب می شود. شما می توانید با مراجعه به وبسایت enamad.ir اعتبار نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی مد نظرتان را بسنجید و در صورت مشاهده نماد اعتماد در آن فروشگاه و داشتن شرایط لازم از جهت قیمت و کیفیت، خرید خود را از آن فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید.

مزایای خرید از فروشگاههای اینترنتی:

  • نیاز به تردد در سطح شهر نیست
  • امکان مقایسه قیمت ها بین چندین فروشگاه وجود دارد
  • امکان دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات
  • امکان مشاهده تنوع بیشتر از یک نوع محصول
  • صرفه جویی در وقت
  • امکان ثبت سفارش و قابلیت پیگیری سفارش در صورت لزوم

بورس روتختی نوزاد

خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد کارتزبیبی

در دنیای پرمشغله و پرترافیک نوین ، خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر یکی از مزیت هایی است که نمی توان تاثیر آن را در راحتی و آسودگی خرید نادیده گرفت . ثبت سفارش و خرید اینترنتی تنها با یک کلیک آغاز می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را درب منزل تحویل می گیرید !

خرید آنلاین سیسمونی از کارتزبیبی و گشت و گذار در فروشگاه ه اینترنتی مزیت های زیادی دارد که با هم چند مورد را بررسی می کنیم :

  • در هر زمان و مکانی که هستید می توانید از فروشگاه کارتزبیبی دیدن نمایید و تمامی محصولات و ویژگی ها را مرور کنید . در هر 24 ساعت از 7 روز هفته این امکان را دارید که خرید اینترنتی سرویس خواب کودک را با آرامش و خیال راحت انجام دهید .
  • با خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد از فروشگاه کارتزبیبی این امکان را دارید که کالای مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید . کارتزبیبی تولید کننده سرویس خواب نوزاد در تهران می باشد که با حذف واسطه ها تا حد امکان هزینه سرویس خواب کودک را کاهش داده است .
  • برای بازدید از محصولات متنوع کارتزبیبی ، می توانید بدون محدودیت زمانی از همه تولیدات دیدن کنید و از تنوع طرح و رنگ و مدل ملزومات سیسمونی و کالای خواب کودک لذت ببرید .
  • با خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد در زمان و پول خود صرفه جویی کرده اید و دیگر نیاز به خرید حضوری و صرف وقت و پول نیست .
  • یکی دیگر از مهم ترین مزیت خرید آنلاین سرویس خواب نوزاد ، مقایسه قیمت های محصولات است که بدون مزاحمت فروشنده می توانید انواع محصولات را مقایسه و با توجه به بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید .

خرید روتختی از کانال های تلگرام


همانطور که در بخش قبل گفته شد خرید اینترنتی در حالت کلی از شبکه های اجتماعی توصیه نمی شود چرا که کانال های تلگرامی فروشگاه آنلاین نیستند و برای این منظور ساخته نشده اند. اما اگر تحت یک شرایط خاص توانستید اعتبار یک کانال تلگرامی را بسنجید می توانید خرید خود را از آن انجام دهید. البته از زمانی که شبکه اجتماعی تلگرام فیلتر شده است این خرید ها به راحتی گذشته انجام نمی شوند و نیازمند گذراندن مراحل بیشتری هستند.

خرید روتختی نوزاد


خرید روتختی از صفحات اینستاگرام


به مانند تلگرام اگر تحت یک شرایط خاص اعتبار یک صفحه اینستاگرامی که قصد خرید روتختی از آن را دارید برای شما محرز شد می توانید از آن خرید کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که خرید روتختی از اینستاگرام به راحتی خرید از وبسایت فروشگاهی نیست چرا که اپلیکیشن اینستاگرام امکانات لازم برای یک فروشگاه اینترنتی را ندارد. امکاناتی مانند: جستجوی پیشرفته در بین صد ها محصول، امکان ثبت و پیگیری سفارش، امکان پرداخت اینترنتی و دریافت کد رهگیری و ...

برای خرید روتختی ارزان در تهران دو بازار بزرگ و مهم وجود دارد. بازار مولوی و بازار عبدل آباد. این دو بازار در سطح شهر تهران بورس پارچه های ملحفه ای، روتختی و پرده می باشند. بازار مولوی واقع در خیابان مولوی، خیابان اردستانی می باشد و شامل واحد های تجاری در سطح خیابان و یک مجتمع تجاری بزرگ می شود. شما می توانید از طریق حمل و نقل عمومی مانند خط یک مترو ایستگاه مولوی و BRT خط خاوران – قزوین به این بازار دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که این بازار در محدوده طرح ترافیک می باشد و تردد با خودرو شخصی به آن شامل محدودیت های ترافیکی است.
بازار پارچه عبدل آباد نیز یک بازار بزرگ پارچه و پرده واقع در جنوب غرب تهران منطقه 19 می باشد. دسترسی به این بازار از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی امکان پذیر است. شما می توانید از طریق مترو خط 3 ایستگاه عبدل آباد و BRT خط آزادگان – علوم تحقیقات به این بازار دسترسی داشته باشید.

هنگام خرید چک لیست خرید سیسمونی را باخود به همراه داشته باشید

معروف ترین مارک سرویس خواب نوزاد

امروزه با افزایش تولیدی و تنوع برند ها شاهد رشد مارک های مختلفی از تولید کنندگان و فروشندگان سرویس خواب نوزاد هستیم و که بر تعداد و تنوع آن به سرعت افزوده می شود . اما برندی می تواند در این دریای پرتلاطم اقتصادی با نبرد تن به تن با رقبا ادامه دهد که حفظ کیفیت کالا بتواند قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند .

یکی از بهترین برند سرویس خواب نوزاد و کودک ، cartesbaby می باشد که تلاش می کند بهترین کیفیت را با منصفانه ترین قیمت ارائه دهد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 145
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 8424
  • بازدید کلی : 107563
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی