loading...

payamarketing

بازدید : 26
دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 زمان : 12:42

استند تبلیغاتی

استندها سازه‌هایی از جنس فلز، شیشه و پلکسی گلاس و… هستند که چندسالی است استفاده از آنها در معابر عمومی بسیار رواج یافته است. درواقع می‌توان از مدیاها و روش‌های مختلف تبلیغاتی برای نصب شدن برروی استندها، استفاده کرد. استندها اغلب بسیار زیبا و باریک هستند به همین دلیل از جذابیت بالایی برخوردارند و قابلیت حمل آسان یا همان پرتابل بودن را دارند.

انواع استندهای تبلیغاتی

استند‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال از استندها در بستر فروشگاه‌ها برای معرفی و تبلیغ محصولات استفاده می‌شود، همچنین از استندها برای نشان دادن دستورالعمل دستگاه‌ها استفاده می‌شود و این نوع استندها دقیقا در کنار دستگاه موردنظر نصب می‌شود. استندها قابلیت نصب درفضای باز و بسته را دارا می‌باشند و این بسته به نوع هدف و عملکرد خود استندها است.

انواع استند‌ها: خرچنگی، کراس، بادبانی، ایکس، فلکه‌ای یا تنظیمی، پرچمی و… از مدل‌های مختلف استندها هستند که قیمت آنها با توجه به متریال به کار رفته برای ساخت آنها متفاوت است.

کاربرد استندها: فرض کنید که شما صاحب فروشگاهی در داخل پاساژ هستید، از نظر شما بهترین روش معرفی و تبلیغ محصولات خود چیست؟

قطعا در داخل پاساژ استفاده از روش‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد و غیره، فراهم نیست. برای این کار بهترین روش، استفاده از استندهای تبلیغاتی است. استندها به دلیل شکل و شمایل جذاب و به ویژه ابعاد مناسب، قابلیت استفاده در داخل پاساژ را دارند.

اهمیت استفاده از استندهای تبلیغاتی

گونه‌ای جدید از تبلیغات درحال گسترش است که آن را(Piontofpurchase advertising) نامگذاری کرده‌اند. این روش در تبلیغات بسیار مفید واقع شده به طوری که در بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های سراسر دنیا اقدام به نصب استندهای تبلیغاتی با نام تجاری POP-AD کرده‌اند که در زبان فارسی به تبلیغات در نقطه خرید معروف است.

در این روش استندهایی که تبلیغ برروی آن‌ها نصب شده، دقیقا در محل انجام تسویه حساب نصب می‌شوند. استفاده از این روش باعث می‌شود که مشتری تا آخرین لحظه برای خرید خود مصمم باشد و از تصمیم خود پشیمان نشود.

تا به الان استفاده از این استندها در محل خرید به طوری زیاد شده است که از آن به عنوان تبلیغات دائمی نام می‌برند. درواقع تبلیغات خیابانی مخاطب را به مراجعه به فروشگاه ترغیب می‌کند و استندهای نصب شده در داخل فروشگاه، مشتری را مجاب به خرید محصول می‌نمایند.

مزایای نصب استند تبلیغاتی

مزایای استند نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است اما درکل، هرچیزی هم معایب و مزایا را دارا است. استندها به لطف متریال استفاده شده در ساخت آنها بالا است و همین طول عمر هم مزیت به شمار می‌آید و هم عیب. اگر روند تبلیغاتی یه شرکت در طول سال‌های مختلف، یکسان باشد، استند گزینه خوبی برای قرار دادن تبیلغ است.

اما اگر شرکتی قصد تبلیغ کمپین با مدت محدود را دارد، استفاده از استند گزینه مناسبی نیست، چراکه طول عمر استند بسیار بالاتر از تایم تعیین شده در داخل کمپین است.

کاربردهاي مختلف استند تبليغاتي

استند تبليغاتياستند تبليغاتي به دليل مقرون به صرفه بودن کاربرد هاي متفاوني دارد. استند تبليغاتي در فضاهاي داخلي و خارجي کاربرد هاي فراواني دارد. قابليت استفاده از دو طرف استند تبليغاتي مي تواند در عوامل مقرون به صرفه بودن استند تبليغاتي موثر باشد. تنوع در رنگ و طراحي استند تبليغاتي باعث شده است که بدون اعمال تغييرات اساسي بتوان طراحي گرافيکي استند تبليغاتي را تغيير داد و اين موضوع يکي از مهم ترين دلائل پرطرفدار بودن استند تبليغاتي است.

از جمله ويژگي ها ومزيت هاي کاربرد استند تبليغاتي مي توان به موارد زير اشاره نمود

  • قابليت استفاده هم در فضاي داخلي فروشگاه يا نمايشگاه (indoor) و هم در فضاي خارجي محيط (outdoor).
  • مقرون به صرفه و اقتصادي مي باشند.
  • قابل حمل و پرتابل هستند.
  • قابليت تنظيم عرض، طول و ارتفاع را دارند.
  • داراي قابليت نصب و جمع آوري راحت و سريع مي باشند.
  • داراي تنوع بسيار زيادي از لحاظ جنس، ابعاد، طرح و ... هستند.
  • بر اساس نياز مشتري و سطح تبليغات شرکت توليد مي شود.
  • باعث تبليغات وسيع و ارزان و آسان محصول مورد نظر خواهند شد و به معرفي تجارت و کسب و کار با تمرکز در محل خريد مي گردد.
  • با چاپ لوگو و مشخصات شرکت و يا حتي شعار تبليغاتي شرکت بر روي استند تبليغاتي ، باعث تبليغ بسيار مؤثر و افزايش ميزان فروش خواهد شد.

استندهاي نمايشگاهي با تنوع بالا در نمايشگاه ها کالاها و خدمات موجود را به مشتري هاي گرامي معرفي مي نمايند. در زمينه چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي، اين استندهاي نمايشگاهي بر خلاف کوچک بودن آنها، تاثير بزرگي در معرفي محصولات دارند. همچنين قيمت پايين، تبليغ گسترده و توليد سريع از ويژگي هاي استندهاي روميزي، استند پاپ آپ و استند رول آپ مي باشند. يکي ديگر از ويژگي هاي برتر چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي اين مي باشد که سازه هاي نمايشگاهي به راحتي قابل حمل مي باشند که در اين مورد استندهاي پاپ اپ، جا کاتالوگي، جا بروشور و استند ايکس داراي کيف هاي مخصوص براي جابه جايي اين استندها مي باشند. علاوه بر اين نصب هر مدياي دلخواه بر روي استندها نيز از ويژگي هاي استندها به شمار مي‌آيد، استند پلات، لمينت، بنر، رول آپ و په په از جمله اين استندها مي باشند

برای سفارش آنلاین استند تبلیغاتی به پارت انیمیشن مراجعه و پس از دیدن نمونه کار های حرفه ای پارت انیمیشن سفارش خود را ثبت کنید

https://partanimation.com/design-of-advertising-stands/

بررسي کلي استندها

در کل استند محيط هاي داخلي را indoor banner و استند فضاهاي باز را outdoor banner نامگذاري مي کنند. استند پرتابل نيز نامي براي نوعي از استندها مي باشد که به علت سبک بودن آن ها و البته راحتي در جابه جايي، اين نام را انتخاب کرده اند. همانطور که اشاره شد چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي براي مکان هاي عمومي از جمله نمايشگاه و نيز فروشگاه مناسب است، استند محصولات نيز داراي محصول خاصي مي باشد که با طراحي زيبا آراسته شده است. استندها در زمينه تبليغات و فروش کمک زيادي به بازاريابي کرده اند، زيرا يک استند زيبا، توجه همه افراد را به خود جلب مي نمايد. شرکت هاي تبليغاتي متنوع و بسياري در زمينه چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي فعاليت دارند و طرحي زيبا و خوشرنگ براي محصولات به کار مي برند.

مزايا و ويژگيهاي استندهاي نمايشگاهي و تبليغاتي

  • استفاده در فضاي خارجيو فضاي داخلي (outdoor) و (indoor)
  • قابليت استفاده از دو طرف استند
  • از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه
  • قابليت نصب، راهاندازي و حمل آسان و سريع
  • قابليت تغيير طرح گرافيکي استند بدون نياز به تغييرات اساسي
  • تنظيم ارتفاع و عرض بر اساس سليقه
  • تنوع در طراحي و ابعاد
  • عدم محدوديت در قالب و فرم
  • قابليت طراحي براساس نياز و سليقه مشتري

چاپ استند تبلیغاتی

اندازه استندها اصولاً 200*900 و 60*160 سانتی متر می باشد. در مورد چاپ استند تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی باید در نظر گرفت که هر استند دارای طراحی و چاپ مخصوص به خود از نظر متریال می باشد.

مراحل ساخت و تولید استند

در ابتدا طرح استند توسط گرافیست های با تجربه بانی چاپ با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ یا کورل طراحی می گردد.

سپس طرح مورد نظر در ابعاد لازم چاپ می شود بطور مثال اگر جنس چاپ آن پلات لمینت باشد در دستگاه پلاتر چاپ می شود.

در صورت نیاز طرح چاپ شده توسط دستگاه لمینیتور، لمینت می شود.

چهارگوشه طرح چاپ شده توسط دستگاه پانچ زن پانچ می شود تا بتوان آنرا روی میله های استند قرار داد.

استندهای فروشگاهی

این نوع استند برای فروشگاه هایی که خرده فروشی دارند بسیار مناسب می باشد و موجب ترغیب مشتری ها برای خرید می گردند. استندهای نمایشگاهی اصولاً در کنار پیشخوان گذاشته می شوند تا مشتری‌ها در هنگام انتظار برای خرید به آنها نگاه بیندازند.
از استندهای تبلیغاتی برای افزایش فروش کالاهای حراج رفته نیز استفاده می شود.

استندهای دائمی

استندهای تبلیغاتی موقت همیشه برای مغازه ها گزینه های مناسبی نمی باشند و در این مواقع استندهای دائمی گزینه بهتری می باشند.
برای ساختن استندهای دائمی از مواد محکم پلاستیک، چوب و سیم استفاده می شود.
این نوع استندهای تبلیغاتی در فروشگاه‌های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد و برای نمایش نمونه محصولات کاربرد دارند.

استندهای پشت ویترین

استندهای پشت ویترین از پراستفاده ترین استندها در مراکز خرید هستند که نقش مؤثری در جذب مشتری دارند. از این نوع استندها برای ویترین ها، کافه رستوران ها و آژانس های هواپیمایی استفاده می کنند.
از انواع این استندها می توان به استند جاکاتالوگی، استند رول آپ، استند پوستر، استند لایت باکس و ... اشاره کرد.

استند کانتر

استند کانتر نیز ابزار تبلیغاتی دیگری است که در نمایشگاه‌ها، لابی، غرفه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. در هر غرفه در نمایشگاه‌ها از استند کانتر می توان برای نصب چاپ و تبلیغات استفاده کرد؛ میز کانتر حمل آسانی نیز دارد؛ میز کانتر دارای قفسه هایی نیز هست که می توان کاتالوگ و نمونه های محصول را در آن قرار داد.

استند پاپ آپ

اگر برای آماده سازی غرفه و نمایشگاه خیلی دیر به فکر افتاده اید و زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید در زمان کم بهترین آماده سازی غرفه را داشته باشید استند پاپ آپ گزینه بسیار مناسبی می باشد.
سازه استند پاپ آپ، سازه ای از جنس آهن، آلومینیوم و پلاستیک می باشد که در سایزهای مختلف موجود است و بعد از جمع آوری حجم کمی دارد و در یک کیف جا می شود و بر روی این نوع استند می توان پروژکتور را تنظیم نمود تا نوری که در جهت پاپ آپ قرار دارد موجب افزایش جلوه چاپ پاپ آپ و در نتیجه بالا رفتن میزان فروش شود.
از مزیت‌های مهم پاپ آپ نصب راحت آن می باشد.

استند رول آپ

استند رول آپ نیز در دو نوع ثابت و گردان می باشد، استند رول آپ را می توان جزء سبک ترین استندهای نمایشگاهی در میان کلیه استندهای نمایشگاهی نام برد.

استند رول آپ گردان

این نوع رول آپ دارای موتور می باشد و می توان طرح چاپ شده روی آنرا به گردش در آورد، در نتیجه می توان طرح چاپ شده را بزرگ‌تر چاپ نمود و مطالب روی آن راحت‌تر خوانده خواهد شد.

برای دیدن نمونه کار استند تبلیغاتی طراحی شده توسط پارت انیمیشن و ثبت سفارش آنلاین استند تبلیغاتی اینجا کلیک کنید

نکات مهم در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

برای چاپ انواع استند نمایشگاهی داشتن مهارت و تخصص الزامی می باشد برای اینکار می توانید از مهارت متخصصان و کارشناسان طراحی و چاپ استند نمایشگاهی پارت انیمیشن بهره مند شوید.

رنگی که در طراحی و چاپ استندهای نمایشگاهی استفاده می شود باید متناسب با کسب و کار انتخاب گردد بطور مثال برای شرکت محصولات غذایی، بهتر است از رنگ های قرمز، زرد و نارنجی استفاده شود. انتخاب رنگ در ابتدا خیلی اهمیت دارد زیرا ممکن است بخواهید از این رنگ برای مدتها استفاده کنید.

از متن زیبا همراه با جملات پر معنی در استند تبلیغاتی خود استفاده کنید؛ تا تأثیر گذاری آن بیشتر شود.

از لوگوی خود در طراحی استند و سایر مواردی که معرف و تداعی کننده برند شما می باشد استفاده کنید.

در طراحی استند حتماً سعی کنید از تصاویر گرافیکی خاص و منحصر به فرد برای جلب توجه و به یاد ماندن بیشتر استفاده کنید.

استند تبلیغاتی

استندها سازه‌هایی از جنس فلز، شیشه و پلکسی گلاس و… هستند که چندسالی است استفاده از آنها در معابر عمومی بسیار رواج یافته است. درواقع می‌توان از مدیاها و روش‌های مختلف تبلیغاتی برای نصب شدن برروی استندها، استفاده کرد. استندها اغلب بسیار زیبا و باریک هستند به همین دلیل از جذابیت بالایی برخوردارند و قابلیت حمل آسان یا همان پرتابل بودن را دارند.

انواع استندهای تبلیغاتی

استند‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال از استندها در بستر فروشگاه‌ها برای معرفی و تبلیغ محصولات استفاده می‌شود، همچنین از استندها برای نشان دادن دستورالعمل دستگاه‌ها استفاده می‌شود و این نوع استندها دقیقا در کنار دستگاه موردنظر نصب می‌شود. استندها قابلیت نصب درفضای باز و بسته را دارا می‌باشند و این بسته به نوع هدف و عملکرد خود استندها است.

انواع استند‌ها: خرچنگی، کراس، بادبانی، ایکس، فلکه‌ای یا تنظیمی، پرچمی و… از مدل‌های مختلف استندها هستند که قیمت آنها با توجه به متریال به کار رفته برای ساخت آنها متفاوت است.

کاربرد استندها: فرض کنید که شما صاحب فروشگاهی در داخل پاساژ هستید، از نظر شما بهترین روش معرفی و تبلیغ محصولات خود چیست؟

قطعا در داخل پاساژ استفاده از روش‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد و غیره، فراهم نیست. برای این کار بهترین روش، استفاده از استندهای تبلیغاتی است. استندها به دلیل شکل و شمایل جذاب و به ویژه ابعاد مناسب، قابلیت استفاده در داخل پاساژ را دارند.

اهمیت استفاده از استندهای تبلیغاتی

گونه‌ای جدید از تبلیغات درحال گسترش است که آن را(Piontofpurchase advertising) نامگذاری کرده‌اند. این روش در تبلیغات بسیار مفید واقع شده به طوری که در بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه‌های سراسر دنیا اقدام به نصب استندهای تبلیغاتی با نام تجاری POP-AD کرده‌اند که در زبان فارسی به تبلیغات در نقطه خرید معروف است.

در این روش استندهایی که تبلیغ برروی آن‌ها نصب شده، دقیقا در محل انجام تسویه حساب نصب می‌شوند. استفاده از این روش باعث می‌شود که مشتری تا آخرین لحظه برای خرید خود مصمم باشد و از تصمیم خود پشیمان نشود.

تا به الان استفاده از این استندها در محل خرید به طوری زیاد شده است که از آن به عنوان تبلیغات دائمی نام می‌برند. درواقع تبلیغات خیابانی مخاطب را به مراجعه به فروشگاه ترغیب می‌کند و استندهای نصب شده در داخل فروشگاه، مشتری را مجاب به خرید محصول می‌نمایند.

مزایای نصب استند تبلیغاتی

مزایای استند نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است اما درکل، هرچیزی هم معایب و مزایا را دارا است. استندها به لطف متریال استفاده شده در ساخت آنها بالا است و همین طول عمر هم مزیت به شمار می‌آید و هم عیب. اگر روند تبلیغاتی یه شرکت در طول سال‌های مختلف، یکسان باشد، استند گزینه خوبی برای قرار دادن تبیلغ است.

اما اگر شرکتی قصد تبلیغ کمپین با مدت محدود را دارد، استفاده از استند گزینه مناسبی نیست، چراکه طول عمر استند بسیار بالاتر از تایم تعیین شده در داخل کمپین است.

کاربردهاي مختلف استند تبليغاتي

استند تبليغاتياستند تبليغاتي به دليل مقرون به صرفه بودن کاربرد هاي متفاوني دارد. استند تبليغاتي در فضاهاي داخلي و خارجي کاربرد هاي فراواني دارد. قابليت استفاده از دو طرف استند تبليغاتي مي تواند در عوامل مقرون به صرفه بودن استند تبليغاتي موثر باشد. تنوع در رنگ و طراحي استند تبليغاتي باعث شده است که بدون اعمال تغييرات اساسي بتوان طراحي گرافيکي استند تبليغاتي را تغيير داد و اين موضوع يکي از مهم ترين دلائل پرطرفدار بودن استند تبليغاتي است.

از جمله ويژگي ها ومزيت هاي کاربرد استند تبليغاتي مي توان به موارد زير اشاره نمود

  • قابليت استفاده هم در فضاي داخلي فروشگاه يا نمايشگاه (indoor) و هم در فضاي خارجي محيط (outdoor).
  • مقرون به صرفه و اقتصادي مي باشند.
  • قابل حمل و پرتابل هستند.
  • قابليت تنظيم عرض، طول و ارتفاع را دارند.
  • داراي قابليت نصب و جمع آوري راحت و سريع مي باشند.
  • داراي تنوع بسيار زيادي از لحاظ جنس، ابعاد، طرح و ... هستند.
  • بر اساس نياز مشتري و سطح تبليغات شرکت توليد مي شود.
  • باعث تبليغات وسيع و ارزان و آسان محصول مورد نظر خواهند شد و به معرفي تجارت و کسب و کار با تمرکز در محل خريد مي گردد.
  • با چاپ لوگو و مشخصات شرکت و يا حتي شعار تبليغاتي شرکت بر روي استند تبليغاتي ، باعث تبليغ بسيار مؤثر و افزايش ميزان فروش خواهد شد.

استندهاي نمايشگاهي با تنوع بالا در نمايشگاه ها کالاها و خدمات موجود را به مشتري هاي گرامي معرفي مي نمايند. در زمينه چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي، اين استندهاي نمايشگاهي بر خلاف کوچک بودن آنها، تاثير بزرگي در معرفي محصولات دارند. همچنين قيمت پايين، تبليغ گسترده و توليد سريع از ويژگي هاي استندهاي روميزي، استند پاپ آپ و استند رول آپ مي باشند. يکي ديگر از ويژگي هاي برتر چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي اين مي باشد که سازه هاي نمايشگاهي به راحتي قابل حمل مي باشند که در اين مورد استندهاي پاپ اپ، جا کاتالوگي، جا بروشور و استند ايکس داراي کيف هاي مخصوص براي جابه جايي اين استندها مي باشند. علاوه بر اين نصب هر مدياي دلخواه بر روي استندها نيز از ويژگي هاي استندها به شمار مي‌آيد، استند پلات، لمينت، بنر، رول آپ و په په از جمله اين استندها مي باشند

برای سفارش آنلاین استند تبلیغاتی به پارت انیمیشن مراجعه و پس از دیدن نمونه کار های حرفه ای پارت انیمیشن سفارش خود را ثبت کنید

https://partanimation.com/design-of-advertising-stands/

بررسي کلي استندها

در کل استند محيط هاي داخلي را indoor banner و استند فضاهاي باز را outdoor banner نامگذاري مي کنند. استند پرتابل نيز نامي براي نوعي از استندها مي باشد که به علت سبک بودن آن ها و البته راحتي در جابه جايي، اين نام را انتخاب کرده اند. همانطور که اشاره شد چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي براي مکان هاي عمومي از جمله نمايشگاه و نيز فروشگاه مناسب است، استند محصولات نيز داراي محصول خاصي مي باشد که با طراحي زيبا آراسته شده است. استندها در زمينه تبليغات و فروش کمک زيادي به بازاريابي کرده اند، زيرا يک استند زيبا، توجه همه افراد را به خود جلب مي نمايد. شرکت هاي تبليغاتي متنوع و بسياري در زمينه چاپ استند تبليغاتي غرفه نمايشگاهي فعاليت دارند و طرحي زيبا و خوشرنگ براي محصولات به کار مي برند.

مزايا و ويژگيهاي استندهاي نمايشگاهي و تبليغاتي

  • استفاده در فضاي خارجيو فضاي داخلي (outdoor) و (indoor)
  • قابليت استفاده از دو طرف استند
  • از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه
  • قابليت نصب، راهاندازي و حمل آسان و سريع
  • قابليت تغيير طرح گرافيکي استند بدون نياز به تغييرات اساسي
  • تنظيم ارتفاع و عرض بر اساس سليقه
  • تنوع در طراحي و ابعاد
  • عدم محدوديت در قالب و فرم
  • قابليت طراحي براساس نياز و سليقه مشتري

چاپ استند تبلیغاتی

اندازه استندها اصولاً 200*900 و 60*160 سانتی متر می باشد. در مورد چاپ استند تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی باید در نظر گرفت که هر استند دارای طراحی و چاپ مخصوص به خود از نظر متریال می باشد.

مراحل ساخت و تولید استند

در ابتدا طرح استند توسط گرافیست های با تجربه بانی چاپ با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ یا کورل طراحی می گردد.

سپس طرح مورد نظر در ابعاد لازم چاپ می شود بطور مثال اگر جنس چاپ آن پلات لمینت باشد در دستگاه پلاتر چاپ می شود.

در صورت نیاز طرح چاپ شده توسط دستگاه لمینیتور، لمینت می شود.

چهارگوشه طرح چاپ شده توسط دستگاه پانچ زن پانچ می شود تا بتوان آنرا روی میله های استند قرار داد.

استندهای فروشگاهی

این نوع استند برای فروشگاه هایی که خرده فروشی دارند بسیار مناسب می باشد و موجب ترغیب مشتری ها برای خرید می گردند. استندهای نمایشگاهی اصولاً در کنار پیشخوان گذاشته می شوند تا مشتری‌ها در هنگام انتظار برای خرید به آنها نگاه بیندازند.
از استندهای تبلیغاتی برای افزایش فروش کالاهای حراج رفته نیز استفاده می شود.

استندهای دائمی

استندهای تبلیغاتی موقت همیشه برای مغازه ها گزینه های مناسبی نمی باشند و در این مواقع استندهای دائمی گزینه بهتری می باشند.
برای ساختن استندهای دائمی از مواد محکم پلاستیک، چوب و سیم استفاده می شود.
این نوع استندهای تبلیغاتی در فروشگاه‌های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد و برای نمایش نمونه محصولات کاربرد دارند.

استندهای پشت ویترین

استندهای پشت ویترین از پراستفاده ترین استندها در مراکز خرید هستند که نقش مؤثری در جذب مشتری دارند. از این نوع استندها برای ویترین ها، کافه رستوران ها و آژانس های هواپیمایی استفاده می کنند.
از انواع این استندها می توان به استند جاکاتالوگی، استند رول آپ، استند پوستر، استند لایت باکس و ... اشاره کرد.

استند کانتر

استند کانتر نیز ابزار تبلیغاتی دیگری است که در نمایشگاه‌ها، لابی، غرفه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. در هر غرفه در نمایشگاه‌ها از استند کانتر می توان برای نصب چاپ و تبلیغات استفاده کرد؛ میز کانتر حمل آسانی نیز دارد؛ میز کانتر دارای قفسه هایی نیز هست که می توان کاتالوگ و نمونه های محصول را در آن قرار داد.

استند پاپ آپ

اگر برای آماده سازی غرفه و نمایشگاه خیلی دیر به فکر افتاده اید و زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید در زمان کم بهترین آماده سازی غرفه را داشته باشید استند پاپ آپ گزینه بسیار مناسبی می باشد.
سازه استند پاپ آپ، سازه ای از جنس آهن، آلومینیوم و پلاستیک می باشد که در سایزهای مختلف موجود است و بعد از جمع آوری حجم کمی دارد و در یک کیف جا می شود و بر روی این نوع استند می توان پروژکتور را تنظیم نمود تا نوری که در جهت پاپ آپ قرار دارد موجب افزایش جلوه چاپ پاپ آپ و در نتیجه بالا رفتن میزان فروش شود.
از مزیت‌های مهم پاپ آپ نصب راحت آن می باشد.

استند رول آپ

استند رول آپ نیز در دو نوع ثابت و گردان می باشد، استند رول آپ را می توان جزء سبک ترین استندهای نمایشگاهی در میان کلیه استندهای نمایشگاهی نام برد.

استند رول آپ گردان

این نوع رول آپ دارای موتور می باشد و می توان طرح چاپ شده روی آنرا به گردش در آورد، در نتیجه می توان طرح چاپ شده را بزرگ‌تر چاپ نمود و مطالب روی آن راحت‌تر خوانده خواهد شد.

برای دیدن نمونه کار استند تبلیغاتی طراحی شده توسط پارت انیمیشن و ثبت سفارش آنلاین استند تبلیغاتی اینجا کلیک کنید

نکات مهم در چاپ استند تبلیغاتی غرفه نمایشگاهی

برای چاپ انواع استند نمایشگاهی داشتن مهارت و تخصص الزامی می باشد برای اینکار می توانید از مهارت متخصصان و کارشناسان طراحی و چاپ استند نمایشگاهی پارت انیمیشن بهره مند شوید.

رنگی که در طراحی و چاپ استندهای نمایشگاهی استفاده می شود باید متناسب با کسب و کار انتخاب گردد بطور مثال برای شرکت محصولات غذایی، بهتر است از رنگ های قرمز، زرد و نارنجی استفاده شود. انتخاب رنگ در ابتدا خیلی اهمیت دارد زیرا ممکن است بخواهید از این رنگ برای مدتها استفاده کنید.

از متن زیبا همراه با جملات پر معنی در استند تبلیغاتی خود استفاده کنید؛ تا تأثیر گذاری آن بیشتر شود.

از لوگوی خود در طراحی استند و سایر مواردی که معرف و تداعی کننده برند شما می باشد استفاده کنید.

در طراحی استند حتماً سعی کنید از تصاویر گرافیکی خاص و منحصر به فرد برای جلب توجه و به یاد ماندن بیشتر استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 112
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 8391
  • بازدید کلی : 107530
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی