loading...

payamarketing

بازدید : 14
شنبه 13 آبان 1402 زمان : 15:57

یکی از برترین اکسسوری های قابل استفاده برای مردان و پسران نوجوان کلاه است. کلاه می تواند علاوه ایجاد ظاهری جذاب می تواند پوششی مناسب جهت محافظت از سر در برابر عواملی همچون سرما، برف و باران باشد. انواع کلاه ها بسته به موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی و محیط فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند.سایت کلاهت، فروشگاه اینترنتی معتبری است که در حوزه فروش انواع مدل های کلاه مردانه و زنانه فعالیت می کند با خرید کلاه مناسب خود از این سایت خیالتان بابت کیفیت و قیمت معقولانه محصول راحت است. جهت مشاهده اطلاعات و خرید کلاه زمستانی مردانه همچون خرید کلاه بیسبال و خرید کلاه مردانه زمستانی می توانید به سایت کلاهت مراجعه کنید

چرا باید با کلاه‌ها دوباره آشتی کنیم؟

کلاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در استایل زمستانی‌تان بازی کنند. کلیدی‌ترین نکته برای گرم نگه داشتن بدن‌تان این است که تمام قسمت‌های پوست بدن خود را به‌طور کامل بپوشانید که این شامل سرتان نیز می‌شود.

کلاه‌ها علاوه بر اینکه از سر و گوش‌های شما در برابر سرما محافظت می‌کنند، می‌توانند شما را در لباس‌های زمستانه‌تان خوش‌تیپ‌تر هم نشان بدهند. کلاه‌های مردانه زمستانی در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند که در این مطلب با تعدادی از معروف‌ترین این طرح‌ها برای فصل‌های سرد سال آشنا می‌شوید.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کلاه برای صورت شما مناسب است می تواند کمی مشکل باشد. بسیاری از ما با چیزی که دوست داریم پیش می رویم، اما برای کسانی که به دنبال انجام درست آن هستند، در اینجا چند ترفند وجود دارد.

شماره 1 قانون کلاه این است که هیچ قانونی وجود ندارد. کلاه ها می توانند بیانیه ای جسورانه باشند و باید شخصیت، فردیت شما و مهمتر از همه اعتماد به نفس شما را منعکس کنند. هر کلاهی که انتخاب می کنید.آن را داشته باشید و آن را متعلق به خود کنید. خانم‌ها ممکن است بخواهند یک کلاه جنسیتی بردارند و یک پر، سنجاق، روسری یا سنجاق برای شخصی‌سازی و حس زنانگی اضافه کنند.

اگر صورت گرد دارید…
انتخابی که فرم صورت شما را برجسته می کند همه چیز در مورد تعادل است. بنابراین یک صورت گرد (عرض و طول صورت مشابه و پهن ترین نقطه گونه ها است) با تاج بالاتر و لبه متوسط به بهترین وجه متعادل می شود. را امتحان کنید.یک کلاسیک در هوای سرد برای مردان یا زنان ساخته شده از نمد 100٪ پشمی و برای دفع لکه باران / برف / درمان شده است.

اگر صورت (یا پیشانی) دراز دارید…
صورت شما به زیبایی به سمت چانه خم می شود و ممکن است پیشانی برجسته یا کشیده داشته باشید. برای حفظ تعادل به سراغ تاج‌های گرد یا نمای پایین‌تر بروید – مانند کلاه کلوش قدیمی – موجود در چهار رنگ (شرابی، مشکی، زغالی با تزئینات شرابی، قهوه‌ای با تزئینات نارنجی سوخته). سبک جدی، با تمام ویژگی های کاربردی یک کلاه زمستانی (گوش گرمکن، جیب مخفی و تمام آستر).

نکته 4: اگر صورت قلبی شکل دارید…
برای چهره‌ای که به شدت به چانه خم می‌شود و پهن‌ترین نقطه آن شقیقه‌ها است، از لبه کلاه خود برای متعادل کردن ویژگی‌های صورت استفاده کنید. نکته کلیدی این است که لبه آن از چانه بازتر باشد و به دنبال پوشش خوب پیشانی باشد. فلاپی لبه فدورا، فلاپی برم فدورا، یک انتخاب محکم، مورد علاقه همه خواهد بود. با موقعیت یابی بازیگوش باشید! کمی کج شدن به یک سمت می تواند ظاهری مرموز و مرموز به شما بدهد. دارای رنگ مشکی، شرابی، زغالی با تزئینات شرابی.

نکته 5: اگر صورت بیضی شکل دارید…
خوش به حالت. با پیشانی پهن تر، چانه باریک تر و گونه های برجسته، فرم صورت شما برای هر مدل کلاه و هر اندازه تاج یا لبه ایده آل است. از گزینه ها لذت ببرید و سبک های مختلفی را آزمایش کنید که به بهترین وجه نشان دهنده روحیه و شخصیت شماست! و کلاه‌ها را فراموش نکنید یک مدل قدیمی است و برای موهای بلند یا کوتاه عالی است.

واچ کپ، استاکینگ کپ، بینی

این کلاه از جمله محبوب ترین کلاه های زمستانی موجود در بازار است به گونه ای که می توان آن را همه جا، از پیست اسکی گرفته تا خیابان روی سر مردم دید. خرید کلاه زمستانی واچ کپ مربوط به جنسیت خاصی نیست پس خانم ها و آقایان می توانند هر دو از آن استفاده کنند. مردم مناطق مختلف برای این کلاه از نام های متفاوتی استفاده می کنند اما Beanie و Watch cap از جمله نام های مشهور این کلاه اند.

کلاه زمستانی مردانه

ویژگی های کلاه استاکینگ کپ

  • کلاه استاکینگ کپ به صورت بافت تولید می شود.
  • متریال کلاه می تواند پنبه ، پشم و یا الیاف مصنوعی باشد.
  • دارای شکلی متقارن و گرد است.
  • قابلیت حفاظت از گوش ها وجود دارد.
  • این کلاه می تواند سر و گوشتان را در برابر سرما، برف و باران گرم نگه دارد.
  • بدون ایجاد چروک به راحتی تا می شود و در کیف یا جیب قرار می گیرد.
  • مناسب برای مکان های غیر رسمی

نحوه سر کردن این مدل کلاه به سلیقه و میزان سردی هوا وابسته است؛ میتوانید آن را تا قسمت پایینی سر، پایین بکشید تا گوش ها نیز در برابر سرما حفاظت شوند یا اینکه فقط بخش های بالایی سر را به وسیله کلاه واچ کپ بپوشانید و زیاد آن را پایین نیاورید. نوجوانان و جوانان بیشتر علاقه دارند که کلاه با حالتی شل تنها قسمت های بالایی سر را بپوشاند. اینکه هنگام خرید کلاه مردانه کدام جنس را انتخاب کنیم به سلیقه، سبک و منطقه زندگی مان برمیگردد به عنوان مثال اگر در مناطق بارانی زندگی می کنید بهتر است کلاه هایی با الیاف ضد آب را خریداری کنید. هنگام خرید کلاه زمستانی دقت کنید که کلاه های پشمی فقط باید با دست شسته شوند و در هوای آزاد خشک شوند؛ کلاه های پنبه ای را می توان به وسیله ماشین لباسشویی شست اما محافظت کلاه پشمی از سر در برابر سرما، باران و برف بیشتر می باشد.

کلاه چلو آمریکای جنوبی

کلاه چلو آمریکای جنوبی چه نوع کلاهی است؟ کلاه South American Chullo نوعی کلاه استاکینگ کپ محسوب می شود که در گذشته از پشم طبیعی حیوانات آمریکای جنوبی مانند پشم آلیاکلا بافته می شدند. با خرید کلاه مردانه چلو می توانید از قسمت های کناری و گوش ها در برابر سرما، برف و باران حفاظت لازم را انجام دهید. این مدل کلاه ها با نخی ک در دو طرف کلاه قرار دارد و زیر چانه بسته می شود حالت پایدارتری می گیرد.

اوشانکا، چاپکا

انوع کلاه های استاکینگ کپ (به جز دسته چلو) از پوشش و حفاظت کاملی برخوردار نیستند و بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق بسیار سرد نمی باشند. با خرید کلاه زمستانی اوشانکا می توان به وسیله دو لبه منعطف کلاه، قسمت هایی از صورت یعنی چانه، بینی و گونه ها را پوشاند. این دو لبه منعطف به وسیله نخ یا بندی چرمی روی سر یا زیر چانه بسته می شوند.

در ادامه به شرح ویژگی های کلاه اوشانکا می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم:

  • این کلاه مخصوص زمستان های بسیار سرد است بنابراین در بخش های داخلی و خارجی خود با خز ضخیم پوشیده شده است.
  • حفاظت از سر، بینی، گونه و چانه با خرید کلاه مردانه اوشانکا امکان پذیر است.
  • سه شکل متفاوت باز، بسته و آزاد برای استفاده از این کلاه وجود دارد. در حالت باز و بسته به ترتیب لبه های کلاه به وسیله نخ یا بند چرمی روی سر و زیر چانه بسته می شوند اما در حالت آزاد، لبه ها آویزان اند و بسته نمی شوند.
  • امروزه بیشتر کلاه های اوشانکا از الیاف مصنوعی ساخته می شوند که هم ضخیم تر اند و هم پس از شست وشو سریع تر خشک می شوند. استفاده از خزهای طبیعی به دلیل آسیب به حیوانات غیر اخلاقی است.
  • این مدل کلاه هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است اما خرید کلاه زمستانی اوشانکا با رنگ تیره بیشتر برای آقایان و با رنگ روشن بیشتر برای خانم ها مناسب اند .
  • چه کلاه هایی مناسب زمستان هستند؟

    کلاه زمستانی یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از منزل در زمستان برای گرم نگه داشتن سر باید از آن استفاده کرد. چرا که گرم کردن سر می تواند تا حد زیادی به گرم شدن بدن شما کمک کند. با پیشرفت صنعت مد این روزها مدل های گوناگونی از انواع کلاه های زمستانی تولید می شود. اما چه کلاه هایی مناسب زمستان هستند؟ ما نکاتی را در ادامه ی این بخش آورده ایم که به شما کمک می کند تا هنگام خرید کلاه زمستانی انتخاب درستی داشته باشید.
    1- کلاهی را که برای زمستان انتخاب می کنید باید این نکته را در بر بگیرد و آن هم اینست که مانع نفوذ سرما به سر و گوش های شما شود و باید کاملاً اندازه سر شما باشد. یعنی نه بزرگ باشد که سرما به گوش و سر شما نفوذ کند و نه انقدر کوچک و تنگ باشد که به سر شما فشار وارد کند.
    2- کلاهی که برای زمستان می خواهید استفاده کنید باید رنگی متناسب با رنگ پوست شما داشته باشد. یک کلاه با رنگ خنثی مانند مشکی و طوسی می تواند برای استفاده در استایل های رسمی مناسب باشد و کلاه هایی با رنگ های تند و جیغ و شبرنگ فقط برای استایل های ورزشی و روزانه که کاملاً غیر رسمی هستند مناسب می باشد.
    3- کلاه زمستانی همانطور که از نامش مشخص است باید مناسب زمستان یعنی گرم باشد. پس باید به جنس و کیفیت کلاه توجه کنید. باید کلاهی را انتخاب کنید که از جنس پشمی بوده تا علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای خوبی را هم برای شما تأمین کند و مانع نفوذ سرما به سر و گوش شما شود.
    4- کلاه زمستانی شما باید منطبق با قالب و فرم صورت شما باشد. صورت انسان به شکل و قالب های مختلفی است. مثل قلبی، کشیده، بیضی، گرد، مربعی و... . برای هر کدام از این فرم و قالب صورت انتخاب های مختلفی وجود دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

بهترین کلاه زمستانی مردانه را بخرید

کلاه زمستانی، لوبیا و کلاه مردانه
سر و گوش ما یکی از حساس ترین قسمت های بدن در هنگام واکنش به دما هستند. حتی اگر بدن ما از قبل با کت، کفش، روسری و دستکش محافظت شده باشد، زمانی که سر و گوش‌های شما محافظت نمی‌شود، ما همچنان احساس سرما می‌کنیم و ناراحت می‌شویم، به خصوص وقتی در خیابان‌های برفی هستیم.

به همین دلیل است که ما نیز باید یک سرپوش محافظ داشته باشیم. اگر هنوز یکی از آنها را ندارید یا می خواهید انتخاب خوبی برای کلاه و لوازم جانبی زمستانی داشته باشید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن کلاه زمستانی مناسب برای مردان وجود دارد.

چگونه می توان مجموعه ای عالی از کلاه ها و لوازم جانبی زمستانی را پیدا کرد
هدف
وقتی بهترین کلاه های زمستانی مردانه را خریداری می کنید، هدف اصلی شما محافظت از سر و گاهی اوقات گوش ها در برابر سرمای شدید است. محصول باید از موادی ساخته شود که عایق خوبی در برابر هوای سرد باشد. در حالی که کلاه خز می تواند بسیار گران باشد، شما همچنین می توانید مواد دیگری را که عایق را با قیمت کمتری ارائه می دهند خریداری کنید.


همچنین باید با لباس زمستانی و همچنین کلاهی که بر سر دارید راحت باشید. اگر روی پوست شما کاملاً خارش دارد یا کمی بیش از حد سنگین است، ممکن است پس از ساعت ها یا چند دقیقه پوشیدن آن احساس ناراحتی کنید.

تناسب مناسب
کلاه زمستانی، لوبیا و کلاه مردانه برای راحتی بیشتر باید به درستی جا بیفتد. زمانی که کلاه خیلی بزرگ و شل باشد، ممکن است به خصوص در روزهای بادی از بین برود. به طور مشابه، کلاه ها و حبوباتی که خیلی کوچک هستند ممکن است نتوانند به طور موثر از سر شما محافظت کنند.

سبک
در نهایت، از آنجایی که این یک سرمایه گذاری برای ایمنی و راحتی شما است، باید ظاهر خوبی نیز داشته باشد. می‌توانید کلاه‌های زمستانی مردانه را در سبک‌های مختلف پیدا کنید که ممکن است دوست داشته باشید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که آیا آنها با مدل دستکش، روسری، کفش و سایر لباس های زمستانی شما مطابقت دارند یا خیر.
زمستان در راه است و یکی از ملزومات لباس زمستانی، کلاه زمستانی است که می‌تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه‌دارد. اگر به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهید، بهتر است هر کلاهی را انتخاب نکنید. کلاه زمستانی مدل و کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به شرایطتان یکی از آنها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته فرم صورت هم در انتخاب کلاه زمستانی تأثیرگذار است.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را عنوان کنیم که شما را در انتخاب کلاه زمستانی مناسبتان کمک می‌کند.

شکل صورت
اگر در هنگام خرید کلاه زمستانی شک دارید که کدام مدل کلاه برای شما مناسب است، ابتدا شکل صورتتان را در نظر بگیرید. همانند مدل مو، هر مدل کلاه به هر صورتی نمی‌آید.

شکل صورت شما از این چند دسته خارج نیست: صورت بیضی، صورت قلبی، صورت کشیده، صورت گرد و صورت مستطیلی.

این مدل کلاه برای کودکان بسیار جذاب است.

کلاه خلبانی

کلاه‌خلبانی (Aviator) پوششی هم برای پوشاندن گوش‌ها دارد و یکی از مدل‌های گرم کلاه محسوب می‌شود. این مدل کلاه به کلاه‌های روسی شبیه است که بیشتر از پوست گوسفند، خرگوش یا سمور درست می‌شود. کلاه‌های خلبانی بیشتر از چرم درست می‌شوند که در قسمت پیشانی و گوش‌های آن خز هم قرار می‌گیرد.

کلاه Beanie یکی از مدل‌های محبوب کلاه زمستانی است.

کلاه Bobble

این مدل کلاه برای کودکان بسیار جذاب است. اما امروزه بزرگ‌تر‌ها هم به این مدل کلاه علاقهٔ زیادی پیدا کرده‌اند. مدل کلاه Bobble شبیه به کلاه‌های Beanie است، اما یک گولهٔ نخی هم روی نوک آن وصل می‌شود. این مدل کلاه برای بیشتر چهره‌ها مناسب است.

 

صورت نازک بیضی: اگر صورت شما به این شکل باشد، در اصل، می توانید انواع کلاه ها را به سر کنید. چه شانسی! با این حال، ما به شما توصیه می کنیم برای تعیین شکل کلاه مورد علاقه خود چند آزمایش انجام دهید. برخی از آنها با توجه به شکل چشم، بینی و با توجه به موهایتان بیشتر از بقیه جا می گیرند.آن را بخر!

یکی از برترین اکسسوری های قابل استفاده برای مردان و پسران نوجوان کلاه است. کلاه می تواند علاوه ایجاد ظاهری جذاب می تواند پوششی مناسب جهت محافظت از سر در برابر عواملی همچون سرما، برف و باران باشد. انواع کلاه ها بسته به موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی و محیط فعالیت مورد استفاده قرار می گیرند.سایت کلاهت، فروشگاه اینترنتی معتبری است که در حوزه فروش انواع مدل های کلاه مردانه و زنانه فعالیت می کند با خرید کلاه مناسب خود از این سایت خیالتان بابت کیفیت و قیمت معقولانه محصول راحت است. جهت مشاهده اطلاعات و خرید کلاه زمستانی مردانه همچون خرید کلاه بیسبال و خرید کلاه مردانه زمستانی می توانید به سایت کلاهت مراجعه کنید

چرا باید با کلاه‌ها دوباره آشتی کنیم؟

کلاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در استایل زمستانی‌تان بازی کنند. کلیدی‌ترین نکته برای گرم نگه داشتن بدن‌تان این است که تمام قسمت‌های پوست بدن خود را به‌طور کامل بپوشانید که این شامل سرتان نیز می‌شود.

کلاه‌ها علاوه بر اینکه از سر و گوش‌های شما در برابر سرما محافظت می‌کنند، می‌توانند شما را در لباس‌های زمستانه‌تان خوش‌تیپ‌تر هم نشان بدهند. کلاه‌های مردانه زمستانی در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند که در این مطلب با تعدادی از معروف‌ترین این طرح‌ها برای فصل‌های سرد سال آشنا می‌شوید.

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کلاه برای صورت شما مناسب است می تواند کمی مشکل باشد. بسیاری از ما با چیزی که دوست داریم پیش می رویم، اما برای کسانی که به دنبال انجام درست آن هستند، در اینجا چند ترفند وجود دارد.

شماره 1 قانون کلاه این است که هیچ قانونی وجود ندارد. کلاه ها می توانند بیانیه ای جسورانه باشند و باید شخصیت، فردیت شما و مهمتر از همه اعتماد به نفس شما را منعکس کنند. هر کلاهی که انتخاب می کنید.آن را داشته باشید و آن را متعلق به خود کنید. خانم‌ها ممکن است بخواهند یک کلاه جنسیتی بردارند و یک پر، سنجاق، روسری یا سنجاق برای شخصی‌سازی و حس زنانگی اضافه کنند.

اگر صورت گرد دارید…
انتخابی که فرم صورت شما را برجسته می کند همه چیز در مورد تعادل است. بنابراین یک صورت گرد (عرض و طول صورت مشابه و پهن ترین نقطه گونه ها است) با تاج بالاتر و لبه متوسط به بهترین وجه متعادل می شود. را امتحان کنید.یک کلاسیک در هوای سرد برای مردان یا زنان ساخته شده از نمد 100٪ پشمی و برای دفع لکه باران / برف / درمان شده است.

اگر صورت (یا پیشانی) دراز دارید…
صورت شما به زیبایی به سمت چانه خم می شود و ممکن است پیشانی برجسته یا کشیده داشته باشید. برای حفظ تعادل به سراغ تاج‌های گرد یا نمای پایین‌تر بروید – مانند کلاه کلوش قدیمی – موجود در چهار رنگ (شرابی، مشکی، زغالی با تزئینات شرابی، قهوه‌ای با تزئینات نارنجی سوخته). سبک جدی، با تمام ویژگی های کاربردی یک کلاه زمستانی (گوش گرمکن، جیب مخفی و تمام آستر).

نکته 4: اگر صورت قلبی شکل دارید…
برای چهره‌ای که به شدت به چانه خم می‌شود و پهن‌ترین نقطه آن شقیقه‌ها است، از لبه کلاه خود برای متعادل کردن ویژگی‌های صورت استفاده کنید. نکته کلیدی این است که لبه آن از چانه بازتر باشد و به دنبال پوشش خوب پیشانی باشد. فلاپی لبه فدورا، فلاپی برم فدورا، یک انتخاب محکم، مورد علاقه همه خواهد بود. با موقعیت یابی بازیگوش باشید! کمی کج شدن به یک سمت می تواند ظاهری مرموز و مرموز به شما بدهد. دارای رنگ مشکی، شرابی، زغالی با تزئینات شرابی.

نکته 5: اگر صورت بیضی شکل دارید…
خوش به حالت. با پیشانی پهن تر، چانه باریک تر و گونه های برجسته، فرم صورت شما برای هر مدل کلاه و هر اندازه تاج یا لبه ایده آل است. از گزینه ها لذت ببرید و سبک های مختلفی را آزمایش کنید که به بهترین وجه نشان دهنده روحیه و شخصیت شماست! و کلاه‌ها را فراموش نکنید یک مدل قدیمی است و برای موهای بلند یا کوتاه عالی است.

واچ کپ، استاکینگ کپ، بینی

این کلاه از جمله محبوب ترین کلاه های زمستانی موجود در بازار است به گونه ای که می توان آن را همه جا، از پیست اسکی گرفته تا خیابان روی سر مردم دید. خرید کلاه زمستانی واچ کپ مربوط به جنسیت خاصی نیست پس خانم ها و آقایان می توانند هر دو از آن استفاده کنند. مردم مناطق مختلف برای این کلاه از نام های متفاوتی استفاده می کنند اما Beanie و Watch cap از جمله نام های مشهور این کلاه اند.

کلاه زمستانی مردانه

ویژگی های کلاه استاکینگ کپ

  • کلاه استاکینگ کپ به صورت بافت تولید می شود.
  • متریال کلاه می تواند پنبه ، پشم و یا الیاف مصنوعی باشد.
  • دارای شکلی متقارن و گرد است.
  • قابلیت حفاظت از گوش ها وجود دارد.
  • این کلاه می تواند سر و گوشتان را در برابر سرما، برف و باران گرم نگه دارد.
  • بدون ایجاد چروک به راحتی تا می شود و در کیف یا جیب قرار می گیرد.
  • مناسب برای مکان های غیر رسمی

نحوه سر کردن این مدل کلاه به سلیقه و میزان سردی هوا وابسته است؛ میتوانید آن را تا قسمت پایینی سر، پایین بکشید تا گوش ها نیز در برابر سرما حفاظت شوند یا اینکه فقط بخش های بالایی سر را به وسیله کلاه واچ کپ بپوشانید و زیاد آن را پایین نیاورید. نوجوانان و جوانان بیشتر علاقه دارند که کلاه با حالتی شل تنها قسمت های بالایی سر را بپوشاند. اینکه هنگام خرید کلاه مردانه کدام جنس را انتخاب کنیم به سلیقه، سبک و منطقه زندگی مان برمیگردد به عنوان مثال اگر در مناطق بارانی زندگی می کنید بهتر است کلاه هایی با الیاف ضد آب را خریداری کنید. هنگام خرید کلاه زمستانی دقت کنید که کلاه های پشمی فقط باید با دست شسته شوند و در هوای آزاد خشک شوند؛ کلاه های پنبه ای را می توان به وسیله ماشین لباسشویی شست اما محافظت کلاه پشمی از سر در برابر سرما، باران و برف بیشتر می باشد.

کلاه چلو آمریکای جنوبی

کلاه چلو آمریکای جنوبی چه نوع کلاهی است؟ کلاه South American Chullo نوعی کلاه استاکینگ کپ محسوب می شود که در گذشته از پشم طبیعی حیوانات آمریکای جنوبی مانند پشم آلیاکلا بافته می شدند. با خرید کلاه مردانه چلو می توانید از قسمت های کناری و گوش ها در برابر سرما، برف و باران حفاظت لازم را انجام دهید. این مدل کلاه ها با نخی ک در دو طرف کلاه قرار دارد و زیر چانه بسته می شود حالت پایدارتری می گیرد.

اوشانکا، چاپکا

انوع کلاه های استاکینگ کپ (به جز دسته چلو) از پوشش و حفاظت کاملی برخوردار نیستند و بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق بسیار سرد نمی باشند. با خرید کلاه زمستانی اوشانکا می توان به وسیله دو لبه منعطف کلاه، قسمت هایی از صورت یعنی چانه، بینی و گونه ها را پوشاند. این دو لبه منعطف به وسیله نخ یا بندی چرمی روی سر یا زیر چانه بسته می شوند.

در ادامه به شرح ویژگی های کلاه اوشانکا می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم:

  • این کلاه مخصوص زمستان های بسیار سرد است بنابراین در بخش های داخلی و خارجی خود با خز ضخیم پوشیده شده است.
  • حفاظت از سر، بینی، گونه و چانه با خرید کلاه مردانه اوشانکا امکان پذیر است.
  • سه شکل متفاوت باز، بسته و آزاد برای استفاده از این کلاه وجود دارد. در حالت باز و بسته به ترتیب لبه های کلاه به وسیله نخ یا بند چرمی روی سر و زیر چانه بسته می شوند اما در حالت آزاد، لبه ها آویزان اند و بسته نمی شوند.
  • امروزه بیشتر کلاه های اوشانکا از الیاف مصنوعی ساخته می شوند که هم ضخیم تر اند و هم پس از شست وشو سریع تر خشک می شوند. استفاده از خزهای طبیعی به دلیل آسیب به حیوانات غیر اخلاقی است.
  • این مدل کلاه هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است اما خرید کلاه زمستانی اوشانکا با رنگ تیره بیشتر برای آقایان و با رنگ روشن بیشتر برای خانم ها مناسب اند .
  • چه کلاه هایی مناسب زمستان هستند؟

    کلاه زمستانی یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از منزل در زمستان برای گرم نگه داشتن سر باید از آن استفاده کرد. چرا که گرم کردن سر می تواند تا حد زیادی به گرم شدن بدن شما کمک کند. با پیشرفت صنعت مد این روزها مدل های گوناگونی از انواع کلاه های زمستانی تولید می شود. اما چه کلاه هایی مناسب زمستان هستند؟ ما نکاتی را در ادامه ی این بخش آورده ایم که به شما کمک می کند تا هنگام خرید کلاه زمستانی انتخاب درستی داشته باشید.
    1- کلاهی را که برای زمستان انتخاب می کنید باید این نکته را در بر بگیرد و آن هم اینست که مانع نفوذ سرما به سر و گوش های شما شود و باید کاملاً اندازه سر شما باشد. یعنی نه بزرگ باشد که سرما به گوش و سر شما نفوذ کند و نه انقدر کوچک و تنگ باشد که به سر شما فشار وارد کند.
    2- کلاهی که برای زمستان می خواهید استفاده کنید باید رنگی متناسب با رنگ پوست شما داشته باشد. یک کلاه با رنگ خنثی مانند مشکی و طوسی می تواند برای استفاده در استایل های رسمی مناسب باشد و کلاه هایی با رنگ های تند و جیغ و شبرنگ فقط برای استایل های ورزشی و روزانه که کاملاً غیر رسمی هستند مناسب می باشد.
    3- کلاه زمستانی همانطور که از نامش مشخص است باید مناسب زمستان یعنی گرم باشد. پس باید به جنس و کیفیت کلاه توجه کنید. باید کلاهی را انتخاب کنید که از جنس پشمی بوده تا علاوه بر زیبایی ظاهری، گرمای خوبی را هم برای شما تأمین کند و مانع نفوذ سرما به سر و گوش شما شود.
    4- کلاه زمستانی شما باید منطبق با قالب و فرم صورت شما باشد. صورت انسان به شکل و قالب های مختلفی است. مثل قلبی، کشیده، بیضی، گرد، مربعی و... . برای هر کدام از این فرم و قالب صورت انتخاب های مختلفی وجود دارد که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

بهترین کلاه زمستانی مردانه را بخرید

کلاه زمستانی، لوبیا و کلاه مردانه
سر و گوش ما یکی از حساس ترین قسمت های بدن در هنگام واکنش به دما هستند. حتی اگر بدن ما از قبل با کت، کفش، روسری و دستکش محافظت شده باشد، زمانی که سر و گوش‌های شما محافظت نمی‌شود، ما همچنان احساس سرما می‌کنیم و ناراحت می‌شویم، به خصوص وقتی در خیابان‌های برفی هستیم.

به همین دلیل است که ما نیز باید یک سرپوش محافظ داشته باشیم. اگر هنوز یکی از آنها را ندارید یا می خواهید انتخاب خوبی برای کلاه و لوازم جانبی زمستانی داشته باشید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن کلاه زمستانی مناسب برای مردان وجود دارد.

چگونه می توان مجموعه ای عالی از کلاه ها و لوازم جانبی زمستانی را پیدا کرد
هدف
وقتی بهترین کلاه های زمستانی مردانه را خریداری می کنید، هدف اصلی شما محافظت از سر و گاهی اوقات گوش ها در برابر سرمای شدید است. محصول باید از موادی ساخته شود که عایق خوبی در برابر هوای سرد باشد. در حالی که کلاه خز می تواند بسیار گران باشد، شما همچنین می توانید مواد دیگری را که عایق را با قیمت کمتری ارائه می دهند خریداری کنید.


همچنین باید با لباس زمستانی و همچنین کلاهی که بر سر دارید راحت باشید. اگر روی پوست شما کاملاً خارش دارد یا کمی بیش از حد سنگین است، ممکن است پس از ساعت ها یا چند دقیقه پوشیدن آن احساس ناراحتی کنید.

تناسب مناسب
کلاه زمستانی، لوبیا و کلاه مردانه برای راحتی بیشتر باید به درستی جا بیفتد. زمانی که کلاه خیلی بزرگ و شل باشد، ممکن است به خصوص در روزهای بادی از بین برود. به طور مشابه، کلاه ها و حبوباتی که خیلی کوچک هستند ممکن است نتوانند به طور موثر از سر شما محافظت کنند.

سبک
در نهایت، از آنجایی که این یک سرمایه گذاری برای ایمنی و راحتی شما است، باید ظاهر خوبی نیز داشته باشد. می‌توانید کلاه‌های زمستانی مردانه را در سبک‌های مختلف پیدا کنید که ممکن است دوست داشته باشید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که آیا آنها با مدل دستکش، روسری، کفش و سایر لباس های زمستانی شما مطابقت دارند یا خیر.
زمستان در راه است و یکی از ملزومات لباس زمستانی، کلاه زمستانی است که می‌تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه‌دارد. اگر به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهید، بهتر است هر کلاهی را انتخاب نکنید. کلاه زمستانی مدل و کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به شرایطتان یکی از آنها می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته فرم صورت هم در انتخاب کلاه زمستانی تأثیرگذار است.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را عنوان کنیم که شما را در انتخاب کلاه زمستانی مناسبتان کمک می‌کند.

شکل صورت
اگر در هنگام خرید کلاه زمستانی شک دارید که کدام مدل کلاه برای شما مناسب است، ابتدا شکل صورتتان را در نظر بگیرید. همانند مدل مو، هر مدل کلاه به هر صورتی نمی‌آید.

شکل صورت شما از این چند دسته خارج نیست: صورت بیضی، صورت قلبی، صورت کشیده، صورت گرد و صورت مستطیلی.

این مدل کلاه برای کودکان بسیار جذاب است.

کلاه خلبانی

کلاه‌خلبانی (Aviator) پوششی هم برای پوشاندن گوش‌ها دارد و یکی از مدل‌های گرم کلاه محسوب می‌شود. این مدل کلاه به کلاه‌های روسی شبیه است که بیشتر از پوست گوسفند، خرگوش یا سمور درست می‌شود. کلاه‌های خلبانی بیشتر از چرم درست می‌شوند که در قسمت پیشانی و گوش‌های آن خز هم قرار می‌گیرد.

کلاه Beanie یکی از مدل‌های محبوب کلاه زمستانی است.

کلاه Bobble

این مدل کلاه برای کودکان بسیار جذاب است. اما امروزه بزرگ‌تر‌ها هم به این مدل کلاه علاقهٔ زیادی پیدا کرده‌اند. مدل کلاه Bobble شبیه به کلاه‌های Beanie است، اما یک گولهٔ نخی هم روی نوک آن وصل می‌شود. این مدل کلاه برای بیشتر چهره‌ها مناسب است.

 

صورت نازک بیضی: اگر صورت شما به این شکل باشد، در اصل، می توانید انواع کلاه ها را به سر کنید. چه شانسی! با این حال، ما به شما توصیه می کنیم برای تعیین شکل کلاه مورد علاقه خود چند آزمایش انجام دهید. برخی از آنها با توجه به شکل چشم، بینی و با توجه به موهایتان بیشتر از بقیه جا می گیرند.آن را بخر!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 32
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 8184
  • بازدید کلی : 107323
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی